10-08-2021 09:42
Witam,
W ramach sekcji Usługi w aplikacji mobilnej jest opcja Zaplanowane płatności. Od jakiegoś czasu zniknęły stamtąd pozycje dot. raty kredytu hipotecznego. Czy to zamierzone działanie czy błąd? Funkcjonalność ta w połączeniu z planowaniem budżetu bardzo się przydaje, a brak znaczącej części planowanych wydatków jakim jest rata kredytu mocno ogranicza tę przydatność.
11-08-2021 10:18
@DonMatheo Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Nie zmienialiśmy tej funkcji, więc obawiam się, że może to być jakiś błąd, który tam postaramy się naprawić.
12-08-2021 13:40
Temat rozwiązany:
Powodem było ukrycie przeze mnie konta powiązanego z kredytem hipotecznym w bankowości internetowej. Przez to ukryte zostały także transakcje powiązane z tym kontem. Po przywróceniu rata pojawiła się w zaplanowanych ponownie.
Wniosek w banku od 14.10.2025.
Ogólnie proces przebiegał dokładnie tak jak przewidywane to było na stronie:
https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy
Do czasu kiedy po zmianie s
... 18-11-2025W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę
... 18-11-2025Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h
... 18-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |