10-08-2021 09:42
Witam,
W ramach sekcji Usługi w aplikacji mobilnej jest opcja Zaplanowane płatności. Od jakiegoś czasu zniknęły stamtąd pozycje dot. raty kredytu hipotecznego. Czy to zamierzone działanie czy błąd? Funkcjonalność ta w połączeniu z planowaniem budżetu bardzo się przydaje, a brak znaczącej części planowanych wydatków jakim jest rata kredytu mocno ogranicza tę przydatność.
11-08-2021 10:18
@DonMatheo Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Nie zmienialiśmy tej funkcji, więc obawiam się, że może to być jakiś błąd, który tam postaramy się naprawić.
12-08-2021 13:40
Temat rozwiązany:
Powodem było ukrycie przeze mnie konta powiązanego z kredytem hipotecznym w bankowości internetowej. Przez to ukryte zostały także transakcje powiązane z tym kontem. Po przywróceniu rata pojawiła się w zaplanowanych ponownie.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |