10-08-2021 09:42
Witam,
W ramach sekcji Usługi w aplikacji mobilnej jest opcja Zaplanowane płatności. Od jakiegoś czasu zniknęły stamtąd pozycje dot. raty kredytu hipotecznego. Czy to zamierzone działanie czy błąd? Funkcjonalność ta w połączeniu z planowaniem budżetu bardzo się przydaje, a brak znaczącej części planowanych wydatków jakim jest rata kredytu mocno ogranicza tę przydatność.
11-08-2021 10:18
@DonMatheo Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Nie zmienialiśmy tej funkcji, więc obawiam się, że może to być jakiś błąd, który tam postaramy się naprawić.
12-08-2021 13:40
Temat rozwiązany:
Powodem było ukrycie przeze mnie konta powiązanego z kredytem hipotecznym w bankowości internetowej. Przez to ukryte zostały także transakcje powiązane z tym kontem. Po przywróceniu rata pojawiła się w zaplanowanych ponownie.
Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.
02-11-2024