29-07-2021 11:27
Witam
Od dwóch dni przy próbie złożenia wniosku o zwiększenie limitu zadłużenia wyskakuje błąd "nie udało się pobrać danych". Przerobiłam już z konsultantami na czacie wszelkie możliwe scenariusze. Problem dotyczy zarówno aplikacji jak i konta internetowego. Gdzie mam jeszcze zgłosić problem, żeby ktoś to w końcu naprawił? Miałam już dwukrotnie obiecane, że w przypadku nie sprawdzenia się zaproponowanych mi rozwiązań problem zostanie zgłoszony wyżej i naprawiony i od dwóch dni cisza - za każdym razem zgłaszałam, że mimo wszystko nie działa. Zasugerowano mi nawet dzwonienie na infolinie i skladanie wniosku przez telefon ale gdybym miała na to czas i ochotę, to próbowałabym od razu. Proszę o wskazanie mi kontaktu, gdzie moje zgłoszenie zostanie potraktowane poważnie i błąd na moim koncie naprawiony.
30-07-2021 11:36
@shelby2703 Do wszystkich zgłoszeń podchodzimy z wymagającym tego zaangażowaniem. Niemniej, nie każda usterka/ awaria jest taka sama. W zależności od jej złożoności, czas naszej pracy nad takim zgłoszeniem może się różnić. Czasami zajmuje to chwilę, czasami kilka dni. Nie jesteśmy w stanie usunąć każdego kłopotu w dwa dni, chociaż bardzo byśmy chcieli. Reklamację możesz złożyć lub sprawdzić status tej, nad którą jeszcze pracujemy:
- na czacie w Moim ING,
- na infolinii ogólnej; 32 357 00 69,
- na infolinii reklamacyjnej; 32 357 00 62,
- w oddziale.
Sugestia złożenia wniosku telefonicznie wynikała, tylko z dobrej woli osoby, która o takim rozwiązaniu wspomniała. W ciągu 20-30 minut, gdyby decyzja kredytowa była pozytywna dodatkowe pieniądze byłyby już na koncie.
Pełnomocnictwo musi zawierać dane osobowe mocodawcy oraz pełnomocnika, które określamy w komunikacie na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/tabele-i-regulaminy/regulaminy/niezbedne-dokumenty
... 08-07-2025Mieszkam za granicą i straciłem dostęp do usług bankowych. Moja żona będzie w Polsce. Mogę powierzyć podpis konsulatowi, ale potrzebuję pustego pełnomocnictwa z banku. Gdzie mogę znaleźć taki plik? Zn
... 08-07-2025Otóż proszę Państwa też miałem taki problem i go rozwiązałem!
Powodem była karta bankomatowa włożona w case do telefonu typu wallet. Tak, dokładnie w to miejsce które jest przeznaczone na karty Otóż o