Odpowiedz

U2F

Kiedy będzie możliwość zabezpieczenia konta kluczem U2F?

potwierdzenia sms które przychodzą na ten sam telefon to nie jest dobra opcja,

samo hasło to za mało.

gentooo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
2
13-07-2021
Wiadomość 1 z 5 (7 840 wyświetleń)

@gentooo Analizujemy taką możliwość i z pewnością damy Wam znać, gdy już będzie ona dostępna. Na tę chwilę jednak nie znamy jeszcze terminu Emotikon: Smutny


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 5 (7 810 wyświetleń)
Kiedy bankom zacznie naprawdę zależeć na bezpieczeństwie serwisów bankowych.
Zaczynam odnosić wrażenie, że to spisek albo brak kompetencji. hmm?
Odpowiedz
0 Lajków
jbond007
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
29-01-2023
Wiadomość 3 z 5 (5 789 wyświetleń)

Re.: U2F

[ Edytowane ]

Banki raczej tego nie wprowadzą. Znając klientów pewnie klucze chcieliby za darmo Emotikon: Szczęśliwy Klucz chyba i tak przydałby się tylko do logowania do banku, a transakcje i tak trzeba potwierdzać tak samo jak teraz.A czy zamiast SMSów nie ma opcji potwierdzania transakcji w aplikacji? Za lewy duplikat karty odpowiada wtedy operator komórkowy Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
MiroS164
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
31-01-2023
Wiadomość 4 z 5 (5 591 wyświetleń)

Serwisy bankowe są w 99 procentach bezpieczne. Słabym ogniwem jest klient Emotikon: Szczęśliwy Oszustwa na orlen, inpost, dopłaty za paczkę, można wymieniać w nieskończoność głupotę ludzi na to się nabierającychEmotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
MiroS164
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
31-01-2023
Wiadomość 5 z 5 (5 586 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Elewacja - kredyt hipoteczny

Prosimy w tej sprawie skontaktuj się z naszymi doradcami hipotecznymi. Przez naszą stronę możesz się umówić na spotkanie wideo z dowolnego miejsca. Skorzystać z naszej strony www.ing.pl/kontakt : Spot...

31-03-2025
Re.: Długi proces decyzyjności

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Jeśli chcesz wyjaśnić tę sprawę skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 57 lub z najbliższym oddziałem banku i złóż reklamację. Mając wtedy dostęp do ty

...

31-03-2025
Re.: Dramat - procesowanie wniosku ponad 6 tygodni i cisza

Zdajemy sobie sprawę, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa.
Jednak każda decyzja jest podejmowana indywidualnie. Nasza oferta jest taka sama dla wszystkich klientów, nie posiadamy preferencyj...

31-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy