Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Brak możliwości zalogowania się
08-02-2023 15:57
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
jakiś czas temu zablokowałem kartę (dokładnie karta ING MOBI 13-17). Teraz, gdy próbuję się zalogować (używając poprawnego loginu i hasła), dostaję informację o nieprawidłowym loginie/haśle. Ustawiłem nowe hasło jednak problem nadal występuje. To samo dzieje się na innych urządzeniach oraz w aplikacji mobilnej.
jakiś czas temu zablokowałem kartę (dokładnie karta ING MOBI 13-17). Teraz, gdy próbuję się zalogować (używając poprawnego loginu i hasła), dostaję informację o nieprawidłowym loginie/haśle. Ustawiłem nowe hasło jednak problem nadal występuje. To samo dzieje się na innych urządzeniach oraz w aplikacji mobilnej.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-02-2023 16:06
Re: Brak możliwości zalogowania się
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witaj,
prawdopodobnie masz zablokowane Moje ING. Przez Społeczność nie mogę zobaczyć co dokładnie się stało. Jest to kontakt ogólny.
Proszę, na początku zadzwoń do nas 32 357 00 69. Po potwierdzeniu Twoich danych sprawdzimy Twoją usługę internetową.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość