Odpowiedz

Brak możliwości zalogowania się

Witam,

jakiś czas temu zablokowałem kartę (dokładnie karta ING MOBI 13-17). Teraz, gdy próbuję się zalogować (używając poprawnego loginu i hasła), dostaję informację o nieprawidłowym loginie/haśle. Ustawiłem nowe hasło jednak problem nadal występuje. To samo dzieje się na innych urządzeniach oraz w aplikacji mobilnej.
Odpowiedz
0 Lajków
Clake
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-02-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 471 wyświetleń)

Re: Brak możliwości zalogowania się

Witaj,
prawdopodobnie masz zablokowane Moje ING. Przez Społeczność nie mogę zobaczyć co dokładnie się stało. Jest to kontakt ogólny.

Proszę, na początku zadzwoń do nas 32 357 00 69. Po potwierdzeniu Twoich danych sprawdzimy Twoją usługę internetową.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 399 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: OKO dziecka

Dzień dobry, czy podjął Pan już jakieś kroki w tej sprawie? niestety przez pułapkę banku jestem w tej samej sytuacji. Czy składał Pan już wniosek do sądu? Myslał Pan o postępowaniu przeciwko bankowi?

...

13-04-2025
Re.: OKO dziecka

Witam, mam niestety ten sam problem - jeszcze w mysl prawa przekazanie kwoty do 200 tys może stanowić darowiznę dla dziecka, czego akurat ja nie zamierzałam czynić i trzeba to wytłumaczyć w US. Czy ud

...

13-04-2025
Re.: OKO dziecka

Dzień dobry, Czy udało się Państwu dojść do porozumienia z bankiem? jakie środki Państwo powzięliście w tej sparwie? niestety zostałam w ten sam sposób złapana w ich oszukańczą pułapkę. jeśli będą Pań

...

13-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy