Odpowiedz

Brak możliwości zalogowania się

Witam,

jakiś czas temu zablokowałem kartę (dokładnie karta ING MOBI 13-17). Teraz, gdy próbuję się zalogować (używając poprawnego loginu i hasła), dostaję informację o nieprawidłowym loginie/haśle. Ustawiłem nowe hasło jednak problem nadal występuje. To samo dzieje się na innych urządzeniach oraz w aplikacji mobilnej.
Odpowiedz
0 Lajków
Clake
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-02-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 229 wyświetleń)

Re: Brak możliwości zalogowania się

Witaj,
prawdopodobnie masz zablokowane Moje ING. Przez Społeczność nie mogę zobaczyć co dokładnie się stało. Jest to kontakt ogólny.

Proszę, na początku zadzwoń do nas 32 357 00 69. Po potwierdzeniu Twoich danych sprawdzimy Twoją usługę internetową.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 157 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy