Odpowiedz

Brak możliwości zalogowania się

Witam,

jakiś czas temu zablokowałem kartę (dokładnie karta ING MOBI 13-17). Teraz, gdy próbuję się zalogować (używając poprawnego loginu i hasła), dostaję informację o nieprawidłowym loginie/haśle. Ustawiłem nowe hasło jednak problem nadal występuje. To samo dzieje się na innych urządzeniach oraz w aplikacji mobilnej.
Odpowiedz
0 Lajków
Clake
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-02-2023
Wiadomość 1 z 2 (3 056 wyświetleń)

Re: Brak możliwości zalogowania się

Witaj,
prawdopodobnie masz zablokowane Moje ING. Przez Społeczność nie mogę zobaczyć co dokładnie się stało. Jest to kontakt ogólny.

Proszę, na początku zadzwoń do nas 32 357 00 69. Po potwierdzeniu Twoich danych sprawdzimy Twoją usługę internetową.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
678
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 984 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: FWK - co zaliczać do dochodów

Witam

zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc

...

16-12-2025
Re: Konsolidacja kredytu gotowkowego pod hipoteke

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. W tej sprawie umówi się z nimi na rozmowę. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole st

...

16-12-2025
Re: Spłata kredytu hipotecznego

Możesz wpłacić pieniądze na konto narzeczone, aby spłacić kredyt. W sprawie kwestii skarbowych i US się nie wypowiemy. Musisz skonsultować to z nimi. Możesz też wpłacić pieniądze na konto techniczne i

...

15-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy