Bankowość internetowa

Odpowiedz

W historii transakcji na rachunku brak godziny tylko data.

Dzień dobry. Dla czego pojawia się tylko data bez godziny w historii transakcji np. przy płatności kartą w sklepie. Czy to jest jakiś problem techniczny?

 

Odpowiedz
0 Lajków
Rafał42
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
17-06-2020
Wiadomość 1 z 5 (16 386 wyświetleń)

Re: W historii transakcji na rachunku brak godziny tylko data.

W Moim ING w Historii możesz sprawdzać informację m.in o dacie transakcji, dacie księgowania, saldzie po transakcji, kwocie i danych odbiorcy.
W szczegółach nie prezentujemy natomiast godziny transakcji. Nie jest to problem techniczny.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
549
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (16 334 wyświetleń)

Re: W historii transakcji na rachunku brak godziny tylko data.

A czy można sprawdzić to u operatora bankomatu np Waszego Planet czy Euronet ? Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Robokoops
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
09-02-2023
Wiadomość 3 z 5 (12 790 wyświetleń)

Re: W historii transakcji na rachunku brak godziny tylko data.

Jeśli potrzebujesz informacji o konkretnej godzinie wypłaty/płatności kartą, to uzyskasz ją od nas na naszej infolinii pod numerem 32 357 00 69, lub na naszym czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej - podamy Ci taką informację





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
190
38
02-09-2021
Wiadomość 4 z 5 (12 709 wyświetleń)

Re: W historii transakcji na rachunku brak godziny tylko data.

Świetnie, że jest taka możliwość. Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Robokoops
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
09-02-2023
Wiadomość 5 z 5 (12 541 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy