29-10-2021 10:12
Dzień dobry. Dla czego pojawia się tylko data bez godziny w historii transakcji np. przy płatności kartą w sklepie. Czy to jest jakiś problem techniczny?
30-10-2021 10:22
W Moim ING w Historii możesz sprawdzać informację m.in o dacie transakcji, dacie księgowania, saldzie po transakcji, kwocie i danych odbiorcy.
W szczegółach nie prezentujemy natomiast godziny transakcji. Nie jest to problem techniczny.
09-02-2023 15:02
10-02-2023 15:09
Jeśli potrzebujesz informacji o konkretnej godzinie wypłaty/płatności kartą, to uzyskasz ją od nas na naszej infolinii pod numerem 32 357 00 69, lub na naszym czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej - podamy Ci taką informację
12-02-2023 10:20
Jeśli nie mamy Twojego aktualnego dokumentu tożsamości lub innych aktualnych danych, nie możemy spełnić naszych obowiązków, które określa ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terr
... 29-04-2024Witam,
jak w temacie. Od soboty 28 kwietnia nie jestem w stanie wykonać przelewu na telefon. Po wypełnieniu danych i potwierdzeniu pojawia się komunikat - Nieoczekiwany błąd serwera. Czy są jakieś prob
... 29-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |