04-06-2021 14:52
05-06-2021 14:56
@Aleksandra2 W takiej sytuacji możesz zmienić numer przez zamówienie jednorazowego kodu aktywacyjnego. Wysyłamy go na Twój adres korespondencyjny. Przesyłkę zamówisz tutaj https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy Wystarczy, że wybierzesz opcję "nadaj nowe hasło", a w ostatnim kroku, gdy system poprosi o kod sms, klikniesz "Nie dostałam sms". Tam będzie opcja zamówienia kodu do zmiany numeru.
Kod wysyłamy na Twój adres korespondencyjny. Jeśli możemy mieć w systemie jakiś nieaktualny, proszę, najpierw zadzwoń pod numer +48 32 357 00 69, by go zaktualizować.
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |