Odpowiedz

Powiadomienia i wiadomości - dublowanie treści

Jak w tytule tematu. Nie wiem po co bank wprowadził zakładkę "Powiadomienia", skoro często ta sama informacja od banku jest powielana w zakładce "Wiadomości"? Tylko tracę czas, żeby sprawdzić nową informację od banku w zakładce "Wiadomości", choć wcześniej to samo widnieje w zakładce "Powiadomienia"...

Odpowiedz
0 Lajków
Kuba
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
46
8
02-08-2016
Wiadomość 1 z 4 (3 991 wyświetleń)

Re: Powiadomienia i wiadomości - dublowanie treści

@Kuba założeniem powiadomień jest szybka/ treściwa informacja. W wiadomościach możesz zapoznać się z całą korespondencją w danym temacie, gdy tylko masz chwilę Emotikon: Szczęśliwy


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 4 (3 956 wyświetleń)

Re: Powiadomienia i wiadomości - dublowanie treści

@DawiSz, to by miało sens, gdyby w powiadomieniu był odnośnik do pełnej wiadomości.

Odpowiedz
0 Lajków
Kuba
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
46
8
02-08-2016
Wiadomość 3 z 4 (3 894 wyświetleń)

Re: Powiadomienia i wiadomości - dublowanie treści

Zapisałam sugestię w tym temacie.  Zobaczymy, co da się zrobić. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (3 873 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy