06-08-2020 19:47
Czy bank bank rozważa, aby wzorem innych banków w powiadomieniu push o przelewie widniał również nadawca przelewu, a nie tylko kwota?
Co z tego, że aplikacja informuje o przelewie, jak i tak trzeba się zalogować na konto w celu sprawdzenia nadawcy.
07-08-2020 20:56
@Kuba bardzo dziękuję za Twoją sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego działu naszego banku. Na bieżąco zbieramy ciekawe pomysły klientów na ich podstawie modyfikujemy funkcjonalności w aplikacji Moje ING. Zachęcam do przesyłania sugestii w przyszłości
13-10-2020 14:50
14-10-2020 15:39
Zapisałam również Twoją uwagę w tej sprawie. Przekazałam ją do specjalistów, którzy odpowiadają za rozwój naszej aplikacji.
Jak coś się zmieni w tym temacie, damy znać
30-05-2021 10:35
Minęło ponad pół roku i niestety nie doczekaliśmy się tu żadnych zmian
30-05-2021 10:37
Zapisałam ponownie głos w tej sprawie.
Nadal w analizie. Patrząc na https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy to w tym tygodniu powinno się coś ruszyć.
17-03-2025Cudownie. No tak, zawsze w przypadku problemu mogę popisać z botem, albo kimś losowym na chacie, kto poleci mi założenie reklamacji. A potem będę czekał miesiąc na rozwiązanie mojego problemu (tyle IN
... 16-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |