Odpowiedz

Powiadomienia push o przelewie

Czy bank bank rozważa, aby wzorem innych banków w powiadomieniu push o przelewie widniał również nadawca przelewu, a nie tylko kwota?

Co z tego, że aplikacja informuje o przelewie, jak i tak trzeba się zalogować na konto w celu sprawdzenia nadawcy.

Kuba
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
46
8
02-08-2016
Wiadomość 1 z 6 (12 658 wyświetleń)

Re: Powiadomienia push o przelewie

@Kuba bardzo dziękuję za Twoją sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego działu naszego banku. Na bieżąco zbieramy ciekawe pomysły klientów Emotikon: Szczęśliwy na ich podstawie modyfikujemy funkcjonalności w aplikacji Moje ING. Zachęcam do przesyłania sugestii w przyszłości Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (12 554 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia push o przelewie

Przyłączam się do sugestii. Właśnie miałem zakładać taki sam wątek, bo znowu dostałem przelew i zachodziłem w głowę co to. Niestety brak odbiorcy/nadawcy + tematu jest wybitnym mankamentem aplikacji.

Uprasza się o dodanie "asap" ;-)
Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 3 z 6 (12 064 wyświetleń)

Re: Re.: Powiadomienia push o przelewie


Zapisałam również Twoją uwagę w tej sprawie. Przekazałam ją do specjalistów, którzy odpowiadają za rozwój naszej aplikacji.
Jak coś się zmieni w tym temacie, damy znać Emotikon: Szczęśliwy

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
555
125
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (12 023 wyświetleń)

Re: Re.: Powiadomienia push o przelewie

Minęło ponad pół roku i niestety nie doczekaliśmy się tu żadnych zmian Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
Kuba
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
46
8
02-08-2016
Wiadomość 5 z 6 (9 245 wyświetleń)

Re: Re.: Powiadomienia push o przelewie

Zapisałam ponownie głos w tej sprawie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 6 z 6 (9 243 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy