Odpowiedz

Powiadomienia push o przelewie

Czy bank bank rozważa, aby wzorem innych banków w powiadomieniu push o przelewie widniał również nadawca przelewu, a nie tylko kwota?

Co z tego, że aplikacja informuje o przelewie, jak i tak trzeba się zalogować na konto w celu sprawdzenia nadawcy.

Kuba
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
46
8
02-08-2016
Wiadomość 1 z 6 (12 682 wyświetleń)

Re: Powiadomienia push o przelewie

@Kuba bardzo dziękuję za Twoją sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego działu naszego banku. Na bieżąco zbieramy ciekawe pomysły klientów Emotikon: Szczęśliwy na ich podstawie modyfikujemy funkcjonalności w aplikacji Moje ING. Zachęcam do przesyłania sugestii w przyszłości Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (12 578 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia push o przelewie

Przyłączam się do sugestii. Właśnie miałem zakładać taki sam wątek, bo znowu dostałem przelew i zachodziłem w głowę co to. Niestety brak odbiorcy/nadawcy + tematu jest wybitnym mankamentem aplikacji.

Uprasza się o dodanie "asap" ;-)
Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 3 z 6 (12 088 wyświetleń)

Re: Re.: Powiadomienia push o przelewie


Zapisałam również Twoją uwagę w tej sprawie. Przekazałam ją do specjalistów, którzy odpowiadają za rozwój naszej aplikacji.
Jak coś się zmieni w tym temacie, damy znać Emotikon: Szczęśliwy

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
555
125
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (12 047 wyświetleń)

Re: Re.: Powiadomienia push o przelewie

Minęło ponad pół roku i niestety nie doczekaliśmy się tu żadnych zmian Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
Kuba
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
46
8
02-08-2016
Wiadomość 5 z 6 (9 269 wyświetleń)

Re: Re.: Powiadomienia push o przelewie

Zapisałam ponownie głos w tej sprawie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 6 z 6 (9 267 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

27-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy