06-08-2020 19:47
Czy bank bank rozważa, aby wzorem innych banków w powiadomieniu push o przelewie widniał również nadawca przelewu, a nie tylko kwota?
Co z tego, że aplikacja informuje o przelewie, jak i tak trzeba się zalogować na konto w celu sprawdzenia nadawcy.
07-08-2020 20:56
@Kuba bardzo dziękuję za Twoją sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego działu naszego banku. Na bieżąco zbieramy ciekawe pomysły klientów
na ich podstawie modyfikujemy funkcjonalności w aplikacji Moje ING. Zachęcam do przesyłania sugestii w przyszłości ![]()
13-10-2020 14:50
14-10-2020 15:39
Zapisałam również Twoją uwagę w tej sprawie. Przekazałam ją do specjalistów, którzy odpowiadają za rozwój naszej aplikacji.
Jak coś się zmieni w tym temacie, damy znać ![]()
30-05-2021 10:35
Minęło ponad pół roku i niestety nie doczekaliśmy się tu żadnych zmian ![]()
30-05-2021 10:37
Zapisałam ponownie głos w tej sprawie.
Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |