Odpowiedz

Czas księgowania spłaty karty kredytowej

Spłacając kartę kredytową, zazwyczaj czeka się około 20 minut, żeby spłata została uznana/zaksięgowana. Jest to uciążliwe w sytuacji, jak pilnie potrzeba zapłacić kartą kredytową np. w sklepie, gdy limit karty jest w całości wykorzystany i uzupełnienie karty środkami trwa aż 20 minut czy nawet dłużej. Czy bank pochyli się nad rozwiązaniem tego problemu? Skoro przelew między rachunkami ING (konto rozliczeniowe czy oszczędnościowe) jest natychmiastowy, to co stoi na przeszkodzie, żeby tak samo było w przypadku kart kredytowych?
Odpowiedz
0 Lajków
Kuba
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
46
8
02-08-2016
Wiadomość 1 z 5 (8 339 wyświetleń)

Re: Czas księgowania spłaty karty kredytowej

@Kuba Dziękujemy za Twoją opinię, przekazaliśmy ją do odpowiedniego zespołu. 

 

Przelewy wewnętrzne na rachunek karty kredytowej księgujemy na bieżąco, ale aktualizacja salda karty następuje z chwilowym opóźnieniem. Po spłacie karty przez Moje ING, dane karty muszą się odświeżyć, aby zaczytać aktualne saldo. Najprościej jest to zrobić poprzez wylogowanie się i ponowne zalogowanie. 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
186
71
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (8 287 wyświetleń)

Re: Czas księgowania spłaty karty kredytowej

Po wylogowaniu się i ponownym zalogowaniu się, dane karty wcale nie odświeżają się i trzeba odczekać około 20 minut (logowanie tu nie ma znaczenia).

Odpowiedz
0 Lajków
Kuba
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
46
8
02-08-2016
Wiadomość 3 z 5 (8 243 wyświetleń)

Re: Czas księgowania spłaty karty kredytowej

Dziś sprawdziłem, że wylogowanie się i ponownie zalogowanie zadziałało jednak na korzyść szybkiego zaksięgowania spłaty karty kredytowej, choć jak wcześniej pisałem, nie zawsze to działa.

Odpowiedz
0 Lajków
Kuba
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
46
8
02-08-2016
Wiadomość 4 z 5 (8 185 wyświetleń)

Re: Czas księgowania spłaty karty kredytowej

@Kuba Aktualizacja salda powinna nastąpić po chwili. Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez wiadomość w Moim ING - sprawdzimy to dokładnie po stronie systemu Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
601
127
12-04-2017
Wiadomość 5 z 5 (8 127 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy