27-08-2020 06:28
28-08-2020 06:48
@Kuba Dziękujemy za Twoją opinię, przekazaliśmy ją do odpowiedniego zespołu.
Przelewy wewnętrzne na rachunek karty kredytowej księgujemy na bieżąco, ale aktualizacja salda karty następuje z chwilowym opóźnieniem. Po spłacie karty przez Moje ING, dane karty muszą się odświeżyć, aby zaczytać aktualne saldo. Najprościej jest to zrobić poprzez wylogowanie się i ponowne zalogowanie.
29-08-2020 11:47
Po wylogowaniu się i ponownym zalogowaniu się, dane karty wcale nie odświeżają się i trzeba odczekać około 20 minut (logowanie tu nie ma znaczenia).
31-08-2020 09:22
Dziś sprawdziłem, że wylogowanie się i ponownie zalogowanie zadziałało jednak na korzyść szybkiego zaksięgowania spłaty karty kredytowej, choć jak wcześniej pisałem, nie zawsze to działa.
01-09-2020 09:59
@Kuba Aktualizacja salda powinna nastąpić po chwili. Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez wiadomość w Moim ING - sprawdzimy to dokładnie po stronie systemu ![]()
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |