27-08-2020 06:28
28-08-2020 06:48
@Kuba Dziękujemy za Twoją opinię, przekazaliśmy ją do odpowiedniego zespołu.
Przelewy wewnętrzne na rachunek karty kredytowej księgujemy na bieżąco, ale aktualizacja salda karty następuje z chwilowym opóźnieniem. Po spłacie karty przez Moje ING, dane karty muszą się odświeżyć, aby zaczytać aktualne saldo. Najprościej jest to zrobić poprzez wylogowanie się i ponowne zalogowanie.
29-08-2020 11:47
Po wylogowaniu się i ponownym zalogowaniu się, dane karty wcale nie odświeżają się i trzeba odczekać około 20 minut (logowanie tu nie ma znaczenia).
31-08-2020 09:22
Dziś sprawdziłem, że wylogowanie się i ponownie zalogowanie zadziałało jednak na korzyść szybkiego zaksięgowania spłaty karty kredytowej, choć jak wcześniej pisałem, nie zawsze to działa.
01-09-2020 09:59
@Kuba Aktualizacja salda powinna nastąpić po chwili. Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez wiadomość w Moim ING - sprawdzimy to dokładnie po stronie systemu
Założyłem konto oszczędnościowe w promocji, aplikacja działa i jest numer nowego konta.
Po wysłaniu przelewu na nowe konto jest on odrzucany (zwracany) z dopiskiem "konto zamknięte".
W aplikacji jest in
... 11-01-2025Jak w tytule.
Loguje się na ING (przeglądarka Chrome na PC), klikam kolejno: usługi -> stałe zlecenia -> dodaj stałe zlecenie i jestem przerzucany do miejsca, w którym wykonuje się przelew _jednorazow
... 11-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |