27-08-2020 06:28
28-08-2020 06:48
@Kuba Dziękujemy za Twoją opinię, przekazaliśmy ją do odpowiedniego zespołu.
Przelewy wewnętrzne na rachunek karty kredytowej księgujemy na bieżąco, ale aktualizacja salda karty następuje z chwilowym opóźnieniem. Po spłacie karty przez Moje ING, dane karty muszą się odświeżyć, aby zaczytać aktualne saldo. Najprościej jest to zrobić poprzez wylogowanie się i ponowne zalogowanie.
29-08-2020 11:47
Po wylogowaniu się i ponownym zalogowaniu się, dane karty wcale nie odświeżają się i trzeba odczekać około 20 minut (logowanie tu nie ma znaczenia).
31-08-2020 09:22
Dziś sprawdziłem, że wylogowanie się i ponownie zalogowanie zadziałało jednak na korzyść szybkiego zaksięgowania spłaty karty kredytowej, choć jak wcześniej pisałem, nie zawsze to działa.
01-09-2020 09:59
@Kuba Aktualizacja salda powinna nastąpić po chwili. Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez wiadomość w Moim ING - sprawdzimy to dokładnie po stronie systemu
Mi tam się wydaje, że oni tam tracą kontakt z rzeczywistością. Jako propozycję zamienną za paczki przelewów proponują przelewy z późniejszą datą. Nie ma jak to mylić odwagę z odważnikiem.
15-05-2025Regulamin konkursu “IDEALNY ASYSTENT FESTIWALOWY”
Obowiązuje od 15 maja 2025 r.
§1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej: „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach,
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 | |
1 |