27-08-2020 06:08
28-08-2020 19:57 | Edytowano: 28-08-2020 19:58
Obecnie część powiadomień o przelewach, które są realizowane w godzinach wieczornych i nocnych docierają do klientów dopiero po zaksięgowaniu transakcji. Może to potrwać do kilku godzin. Wiemy, że czasami może być to uciążliwe, dlatego pracujemy nad usprawnieniem tego rozwiązania.
Jeżeli nie chcesz otrzymywać powiadomień push w godzinach nocnych, to możesz ustawić w swoim telefonie ciszę nocną dla powiadomień wysyłanych przez naszą aplikację. Zrobisz to w ustawieniach swojego telefonu.
NIe rozumiem dopiero teraz do was dotarło ze wasze bankomaty w oddziale nie działają?
12-07-2025Dziękujemy za sygnał i zgłoszenie. Przekazaliśmy je do działu, zajmującego się naszymi urządzeniami.
12-07-2025Witam, czy ING zmierza do powrotu zeby ludzie znowu chodzili do banków, zeby moc wplacic badz wypłacic pieniadze, bo duzo osob niechce trzymac pieniedzy na kontach. Dwa tygodnie temu mialem duzą ilość
... 12-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |