27-08-2020 06:08
28-08-2020 19:57 | Edytowano: 28-08-2020 19:58
Obecnie część powiadomień o przelewach, które są realizowane w godzinach wieczornych i nocnych docierają do klientów dopiero po zaksięgowaniu transakcji. Może to potrwać do kilku godzin. Wiemy, że czasami może być to uciążliwe, dlatego pracujemy nad usprawnieniem tego rozwiązania.
Jeżeli nie chcesz otrzymywać powiadomień push w godzinach nocnych, to możesz ustawić w swoim telefonie ciszę nocną dla powiadomień wysyłanych przez naszą aplikację. Zrobisz to w ustawieniach swojego telefonu.
Jeśli zgłosisz nam przekroczenie progu dochodowego (zgodnie z zasadami działania Funduszu Wsparcia Kredytobiorców, jest taki obowiązek), możemy zawiesić realizację Twojego funduszu.
W sytuacji gdy Tw
... 17-05-2022Dlaczego jako jedyni na rynku inaczej interpretujecie prawo?
Doprowadzacie do tego ze wasi klienci maja większe długi...
17-05-2022