27-08-2020 06:08
28-08-2020 19:57 | Edytowano: 28-08-2020 19:58
Obecnie część powiadomień o przelewach, które są realizowane w godzinach wieczornych i nocnych docierają do klientów dopiero po zaksięgowaniu transakcji. Może to potrwać do kilku godzin. Wiemy, że czasami może być to uciążliwe, dlatego pracujemy nad usprawnieniem tego rozwiązania.
Jeżeli nie chcesz otrzymywać powiadomień push w godzinach nocnych, to możesz ustawić w swoim telefonie ciszę nocną dla powiadomień wysyłanych przez naszą aplikację. Zrobisz to w ustawieniach swojego telefonu.
Nadal w analizie. Patrząc na https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy to w tym tygodniu powinno się coś ruszyć.
17-03-2025Cudownie. No tak, zawsze w przypadku problemu mogę popisać z botem, albo kimś losowym na chacie, kto poleci mi założenie reklamacji. A potem będę czekał miesiąc na rozwiązanie mojego problemu (tyle IN
... 16-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |