26-08-2023 21:09
23 marca 2023 r. bank poinformował, cyt.:
"w przyszłości będą Państwo mogli zwiększyć maksymalny limit przelewów na telefon i na prośbę BLIK: limit jednorazowej transakcji z 500 zł na 1 000 zł, limit dzienny z 1 000 zł na 2 000 zł. Informację o tym, kiedy wprowadzimy taką możliwość w naszym systemie, prześlemy Państwu w osobnym SMS-ie i wiadomości w Moim ING."
Minęło już ponad 5 miesięcy i jak na razie nie ma zapowiadanych zmian. Ile jeszcze poczekamy i dlaczego tak długo trwa wprowadzanie tak prostej zmiany?
Proszę o odpowiedź.
27-08-2023 04:05
28-08-2023 08:33
Niestety nie możemy jeszcze przybliżyć terminu wprowadzenia zmian. Pracujemy nad tym.
Kiedy opcja będzie już dostępna, poinformujemy o tym 😉
29-08-2023 18:44
@KarolinaM:Niestety nie możemy jeszcze przybliżyć terminu wprowadzenia zmian. Pracujemy nad tym.
Kiedy opcja będzie już dostępna, poinformujemy o tym 😉
Może warto zamiast przez 5 miesiecy popijać korpo-kawkę i pi*ić od rzeczy wziąć się do roboty? "hehe + emotikonek 😉" żeby było słitaśnie-żenująco...
Btw. wasza strona leży od kilku godzin i tylko informujecie o "przejściowych problemach" i też nad rozwiązaniem dzielnie "pracujecie"... czy ten bank i jego pracownicy może być bardziej żenujący?
01-09-2023 11:37
01-12-2023 13:07
04-12-2023 16:15
Pracujemy nad tym. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie jednak podać szczegółów.
06-12-2023 11:27
07-03-2024 21:18
11-03-2024 11:41
Zajmie nam to nieco mniej czasu niż dekadę 😉 Kiedy wprowadzimy zmiany, będziemy o tym informować.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024