Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

23 marca 2023 r. bank poinformował, cyt.:

"w przyszłości będą Państwo mogli zwiększyć maksymalny limit przelewów na telefon i na prośbę BLIK: limit jednorazowej transakcji z 500 zł na 1 000 zł, limit dzienny z 1 000 zł na 2 000 zł. Informację o tym, kiedy wprowadzimy taką możliwość w naszym systemie, prześlemy Państwu w osobnym SMS-ie i wiadomości w Moim ING."

 

Minęło już ponad 5 miesięcy i jak na razie nie ma zapowiadanych zmian. Ile jeszcze poczekamy i dlaczego tak długo trwa wprowadzanie tak prostej zmiany?

Proszę o odpowiedź.

Kuba
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
46
8
02-08-2016
Wiadomość 1 z 17 (24 347 wyświetleń)

Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Podpinam się do pytania. Limity w ING są śmiesznie niskie na tle konkurencji.
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
174
49
02-12-2022
Wiadomość 2 z 17 (24 332 wyświetleń)

Re: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Niestety nie możemy jeszcze przybliżyć terminu wprowadzenia zmian. Pracujemy nad tym.

Kiedy opcja będzie już dostępna, poinformujemy o tym 😉



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 3 z 17 (24 268 wyświetleń)

Re: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity


@KarolinaM:

Niestety nie możemy jeszcze przybliżyć terminu wprowadzenia zmian. Pracujemy nad tym.

Kiedy opcja będzie już dostępna, poinformujemy o tym 😉


Może warto zamiast przez 5 miesiecy popijać korpo-kawkę i pi*ić od rzeczy wziąć się do roboty? "hehe + emotikonek 😉" żeby było słitaśnie-żenująco...

 

Btw. wasza strona leży od kilku godzin i tylko informujecie o "przejściowych problemach" i też nad rozwiązaniem dzielnie "pracujecie"... czy ten bank i jego pracownicy może być bardziej żenujący?

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 4 z 17 (24 047 wyświetleń)

Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Czy, żeby ta zmiana została wprowadzona trzeba się u was zatrudnić i dokonać zmiany samodzielnie?
Odpowiedz
0 Lajków
Rumtzays
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
01-09-2023
Wiadomość 5 z 17 (23 857 wyświetleń)

Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

#ING jakieś postępy w pracach?
Odpowiedz
0 Lajków
ps
ps
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-12-2023
Wiadomość 6 z 17 (20 273 wyświetleń)

Re: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Pracujemy nad tym. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie jednak podać szczegółów.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
159
23
02-09-2021
Wiadomość 7 z 17 (19 932 wyświetleń)

Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

No tyle to już trwa i nic. A ten niski limit bardzo utrudnia życie. Już nie raz musiałem korzystać z kont w innych bankach bo musiałem zrobić szybko taką operacje.
Odpowiedz
0 Lajków
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
11
12-05-2021
Wiadomość 8 z 17 (19 767 wyświetleń)

Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Jest szansa na zmianę tej zmiennej w tej dekadzie czy ciąg menadźersko-approvalowy jest zbyt długi by na to liczyć?
Odpowiedz
0 Lajków
Rumtzays
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
01-09-2023
Wiadomość 9 z 17 (15 259 wyświetleń)

Re: Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Zajmie nam to nieco mniej czasu niż dekadę 😉 Kiedy wprowadzimy zmiany, będziemy o tym informować.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 10 z 17 (14 936 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Podobna sytuacja. Tylko u mnie karta jest ważna i jej ważność się teraz nie kończy, ale SMS (Twoja karta VISA zbliżeniowa została usunięta z Google Pay. Aby płacić z Google Pay, dodaj ją ponownie lub ...

26-04-2025
Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o jak najszybszą odpowiedź na reklamację do analityków.

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy