O Marek_Zegarek

Marek_Zegarek
2 Polubień
0 Rozwiązań
9 Postów
Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

#https://spolecznosc.ing.pl/-/user/viewprofilepage/user-id/17746

A co zrobić jeżeli Twoja odpowiedź nikogo nie satysfakcjonuje?
Łapki "w dół" nie przewidujecie w interfejsie?
Na Boga! Dlaczego?

 

To już kolejny głos za dwuskładnikowym uwierzytelnieniem, ale wy tam w bankowym IT wiecie lepiej, prawda?

Nie będzie jakiś tam klient pluł wam w twarz?

0
Marek_Zegarek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

Czyli my klienci walimy głową w mur. Albo rzucamy grochem o ścianę.
Wy tam w banku wiecie lepiej prawda? Wprowadzacie zabezpieczenia behawioralne i inne cuda na kiju,
ale opcjonalnego (chociażby) U2F to już nie? A może nie ogarniacie tematu i tu jest pies pochowany?
Radzę zwrócić się z prośbą o konsultację do Niebezpiecznik.pl oni Wam to ogarną, znają się na rzeczy.

7
Marek_Zegarek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re: Konto indywidualne - aktualizacja danych

Poszedłem za radą NataliaKr i zgłosiłem problem pod podanym numerem telefonu - rozmowa była miła, ale nie przyniosła efektu.
Nadal po zalogowaniu "witał" mnie wspomniany komunikat. Dopiero złożenie reklamacji rozwiązało problem.
Naprawdę ubolewam nad odhumanizowaniem kontaktów na linii klient - bank. Woziłem się z tym tematem ponad miesiąc Emotikon: Smutny

1
Marek_Zegarek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

Żałosna odpowiedź. Emotikon: Smutny

0
Marek_Zegarek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

Już dwa lata analizujecie i ani be, ani me, ani kukuryku! Wymijająca odpowiedź to już wasz standard. Emotikon: Smutny Słabo!

0
Marek_Zegarek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re: Konto indywidualne - aktualizacja danych

Nie jestem zadowolony, już tak odhumanizowaliście formy kontaktu, że aż żal Emotikon: Smutny
Chaty, chatboty, niedługo zaprzęgniecie do kontaktu z klientem sztuczną inteligencję, tylko co to za inteligencja? Emotikon: Smutny

Nie ma rozmowy, bo czat z konsultantem dzisiaj jest z Zenkiem, a za 5 minut albo jutro z Ziutkiem, albo Anielą.
I żadne z nich nie ma mocy sprawczej, i nie chce mi się za każdym razem od nowa opowiadać o moim p

...
3
Marek_Zegarek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

#SylwiaG, odpowiedziałas na posta z 14.12.2020 JUŻ 04.01.2021!!! Co za piorunująca szybkość reakcji! I to Moderatora. Brawo Ty! 

0
Marek_Zegarek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Konto indywidualne - aktualizacja danych

Czy ktoś z uczestników społeczności ma podobną sytuację jak ja?
Kilkanaście już razy potwierdzałem w interfejsie bankowości internetowej, że moje dane są aktualne
i za każdym kolejnym logowaniem "potykam się" o ten idiotyczny komunikat na stronie startowej, że mam
potwierdzić, że moje dane w systemie bankowym są aktualne Emotikon: Smutny W dodatku komunikat zawiera tekst,
że szczegóły na ten temat znajdę w Wiadomości

...
5
Marek_Zegarek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re: Wysyłanie zdjęcia dowodu przy braku konta

Jasne, że pracownikowi np. banku łatwiej jest skserować cały dowód i wrzucić ksero do archiwum, ale to wcale nie oznacza, że zawsze trzeba tak robić. Prawo mówi jasno, że do celów weryfikacji tożsamości beneficjenta rzeczywistego wystarczy ustalenie jego:

  • Obywatelstwa
  • Numeru PESEL
  • Serii i numeru dokumentu stwierdzającego tożsamość
  • Adresu zamieszkania (o ile instytucja zobowiązana ma tę informację)

Jasn

...
1
Marek_Zegarek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎07-01-2021 20:59
Data ostatnich odwiedzin ‎07-02-2023 14:59
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 9
Łączna liczba otrzymanych Lajków 2
Posty, które lubię