28-10-2022 12:06
Od dłuższej chwili wiszę w waszym systemie z komunikatem: "Prosimy, poczekaj chwilę - wszyscy specjaliści są zajęci. Za chwilę, któryś się z Tobą połączy.". Rzecz jasna muszę się gapić w ekran i co jakiś czas klikać żeby mnie nie wylogowało...
Bo oczywiście cudowne ING musiało wywalić prostą opcję "wyślij wiadomość"... Dziękuję za "ułatwianie" i "upraszanie" życia klientów... :facepalm: (bo emoji tutaj blokujecie...)
28-10-2022 12:26
Obecnie kontaktuje się z nami wiele klientów, dlatego czas oczekiwania może być nieco dłuższy. Robimy co w naszej mocy, aby każdy mógł z nami porozmawiać. Prosimy spróbuj ponownie.
28-10-2022 12:28
Ta... zawsze się kontaktuje więcej... Nie można po prostu przywrócić opcji "wyślij wiadomość"? Nie zawsze potrzeba natychmiastowego kontaktu (tutaj zawsze jest telefon też) i dać ludziom wybór?
Co więcej, durny system i czas wylogowywania powoduje, że nawet czekając na odpowiedź konsultanta musiałem kliknąć, żeby mnie nie wylogowało... to jest tak "ciut ciut" żenujące....
29-10-2022 01:13
29-10-2022 10:19
@wojciech Dziękujemy za Twoją opinię w tej sprawie. Zapisaliśmy ją i przyjrzymy się aktualnym opcjom
29-10-2022 10:24 | Edytowano: 29-10-2022 10:24
31-10-2022 11:00
@JB1:
Zapraszam do wizyty w banku, proszę się zwolnić z pracy, bo trzeba sprawę załatwić. To, że to jest bank, nie oznacza, że to niewolnicy. Nigdy nie dzwoniłem do banku w nocy, dajmy żyć i żyjmy dalej
Ale moment, Ty starasz sie mi dociec czy się ze mną zgadzasz? Bo mam dysonans poznawczy. Toć ja postuluję, żeby zamiast ING na siłe idiotycznie wymagał "kontaktu na żywo" przywrócił opcję "wyślij wiadomość" w serwisie internetowym - ja wtedy nie muszę "wisieć na linii" a bank może mi odpowiedzieć kiedy im wiadomość wpadnie do kolejki. Tak zwany "win-win".
Chyba, że chodziło Ci o coś innego i tak po prostu bez sensu trajkotasz od sensu?
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |