Odpowiedz

Przelew po zeskanowaniu kodu QR?

Witam,

czy ING planuje dodanie opcji wykonywania przelewu po zeskanowaniu kodu QR? Szalenie przydatne!

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
228
86
02-03-2016
Wiadomość 1 z 6 (12 345 wyświetleń)

Re: Przelew po zeskanowaniu kodu QR?

Witam, 

obecnie nie posiadamy usługi QR kod, analizujemy obecnie wprowadzenie jej do naszych usług. Niestety nie jesteśmy w stanie stwierdzić, kiedy będzie dostępna w naszym banku. Gdy będzie miała zostać wprowadzona do naszych usług, poinformujemy o tym na naszej stronie internetowej.

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Moderator
Moderator icon
109
19
14-12-2020
Wiadomość 2 z 6 (12 306 wyświetleń)

Re: Przelew po zeskanowaniu kodu QR?

Analizujecie? Zaczyna to już być żenujące. Od ponad 3 lat słyszymy jedno i to samo. ING to najgorszy bank pod względem wprowadzania innowacji.

MreaperS
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
57
6
12-06-2017
Wiadomość 3 z 6 (12 020 wyświetleń)

Re: Przelew po zeskanowaniu kodu QR?

Przykro nam, że tak uważasz 😥 Przekazałam Twoją opinię do odpowiedniej jednostki w naszym banku. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
448
103
19-03-2018
Wiadomość 4 z 6 (11 937 wyświetleń)

Re: Przelew po zeskanowaniu kodu QR?

LOL, ale to po prostu stwierdzenie faktu Emotikon: Bardzo szczęśliwy

 

ING poszło w "bąbelkową" metamorfozę i koncentruje się głównie na bzdurnych rzeczach typu zmiany kolorków zamiast na użyteczności czy bezpieczeństwie.

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
228
86
02-03-2016
Wiadomość 5 z 6 (11 931 wyświetleń)

Re: Przelew po zeskanowaniu kodu QR?

Bardzo przydatna sprawa.

Ale fakt, ING faktycznie nie wdraża tego co powinien a zajmuje się kolorkami i bąbelkami, które są dla normalnego użytkownika mało istotne.

Istotne kwestie to brak przelewów QR, brak możliwości zakupu biletów w aplikacji.

Kolorki i zestandaryzowany wygląd są dla banku, a funkcjonalności dla klientów.

 

Ajgel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
11-09-2021
Wiadomość 6 z 6 (9 161 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Awaria bankomatu

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Zgłoszenia staramy się rozpatrywać tak szybko, jak to możliwe.

Przekazałam Twoją prośbą do odpowiedniej jednostki naszego banku

11-08-2022
Awaria bankomatu

Witam serdecznie , 10.08.2022r. chciałam wpłacić 3000 zł we wpłatomacie. Po części się udało, a mianowicie wpłatomat przyjął pieniadze, chwilę je potrzymał, wyskoczył komunikat żeby odebrać noerozpozn...

11-08-2022
Re: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Również zgłosiłam. 
Mam dość wyjaśnień od ING. 

10-08-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy