05-06-2025 12:10
Witam serdecznie, czy po roku rozważyliście Państwo za i przeciw tej usługi i co udalo sie ustalic?
Przyznam szczerze, że w temacie kodów QR odstajecie od reszty banków...
10-07-2025 09:38
Minął miesiąc i brak odpowiedzi - trzeba przyznać, że poszanowanie klienta na przyzwoitym korporacyjnym poziomie.
10-07-2025 16:06
Przepraszamy, że tak długo czekałeś na informację. Obecnie nie planujemy takiego rozwiązania.
07-10-2025 11:04
Piszę jako developer integrujący płatności na fakturach dla firmy, która co miesiąc wystawia tysiące faktur zawierających kod 2D/QR w standardzie rekomendowanym przez Związek Banków Polskich (ZBP). Ten format jest obsługiwany przez większość dużych banków w Polsce, m.in.:
Alior Bank, BNP Paribas, PKO BP, Santander Bank Polska, Credit Agricole, Pekao S.A., mBank, Citibank, Millennium oraz Getin Bank.
Niestety, jedynym dużym bankiem, który wciąż nie obsługuje tego standardu, jest ING mimo zgłaszanych już wcześniej uwag, znalazłem jeszcze posty z 2017r. Efektem tego jest, że klienci ING, którzy próbują zapłacić za fakturę skanując kod QR, nie mogą tego zrobić - muszą ręcznie przepisywać numer rachunku, kwotę i tytuł. Dla wielu osób to niezrozumiałe, bo w innych aplikacjach bankowych działa to bez problemu.
Trudno nam znaleźć odpowiedź dla klientów ING w związku z brakiem możliwości skorzystania z tego udogodnienia jakim jest skanowanie danych do płatności poprzez 2D/QR, dlatego pytam otwarcie czy ING planuje wdrożenie obsługi standardu 2D/QR dla płatności faktur, zgodnie z rekomendacją ZBP? Jeśli nie to prosimy o jasną deklarację, czy bank sugeruje firmom takim jak nasza odsyłać klientów do innych banków, które obsługują ten standard?
Nie chcielibyśmy tego robić, ale w tej chwili nie jesteśmy w stanie zapewnić klientom ING tej samej wygody, jaką mają użytkownicy innych banków.
Z naszej perspektywy wdrożenie obsługi kodu 2D/QR byłoby korzystne dla wszystkich stron:
- uproszczenie procesu płatności,
- mniejsza liczba błędów przy przepisywaniu danych,
- pozytywny odbiór klientów i firm korzystających z ING.
Zwracamy się z prośbą o potraktowanie tej sprawy poważnie i przekazanie informacji do zespołu produktowego. To temat, który realnie wpływa na komfort tysięcy klientów.
Dziękuję i liczę na konkretną odpowiedź lub deklarację ze strony ING.
07-10-2025 16:35
Nie będę się brzydko wyrażał gdzie ING ma opinie swoich klientów
Na żadne zmiany bym nie liczył.
Obecny kierunek "rozwoju" ING jest nakreślony w głowie jakiegoś managera i z wygodą korzystania nie ma nic wspólnego. Dodatkowym kuriozum jest to, że zmian nikt nie testuje przed wrzuceniem na produkcję.
16-10-2025 21:28
stage24 Na ten moment nie mamy nowych informacji w tym temacie. Przekazałam Twoją wiadomość do zespołu produktowego.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |