Odpowiedz

Płatność Apple/Google Pay

Mam pytanie ponieważ podczas platnosci Apple Pay w internecie nie muszę potwierdzac 3D Secure i jak wejdę w historie i szczegóły to Metoda płatności Widnieje Apple Pay (końcówka wirtualnego nr) a gdy place Google Pay w internecie zawsze muszę potwierdzić 3D Secure i zakładka Metoda Płatności wogole sie nie wyświetla. Podczas platnosci zbliżeniowych zakładka Metoda Platnosci pojawia sie w przypadku obu i też w formacie (Rodzaj Apple/Google Pay) (końcówka wirtualnego nr). Dlaczego tak sie dzieje ?

Odpowiedz
0 Lajków
CiekawaOsoba432
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
1
22-06-2025
Wiadomość 1 z 3 (11 617 wyświetleń)

Re: Płatność Apple/Google Pay

Po stronie Google są pewne różnice w obsłudze procesów i nie można tych dwóch portfeli porównywać 1:1. Uwierzytelnienie 3D Secure zależy nie tylko od sposobu autoryzacji transakcji, ale również samego odbiorcy płatności lub pośrednika, bo to oni mogą poprosić o dodatkową autoryzację ze względów bezpieczeństwa. Ze sposobu procesowania transakcji wykonanej karta zapisaną przez użytkownika na koncie w Google wynika również to, czy w historii konta będą dodatkowe informacje o metodzie płatności.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
133
12-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (11 539 wyświetleń)

Re: Płatność Apple/Google Pay

Płatność przy pomocy Google Pay w internecie niczym nie różni się od tego, jakbyś manualnie podał dane karty do płatności. Dlatego masz 3D Secure.

Natomiast płatność Apple Pay w internecie to płatność przy użyciu zapisanego w urządzeniu tokena i całość autoryzacji odbywa się na urządzeniu. W tym konkretnym przypadku (i w sumie nie tylko) Apple Pay jest o wiele bezpieczniejsze w porównaniu do Google Pay.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
204
55
02-12-2022
Wiadomość 3 z 3 (11 522 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy