11-01-2025 15:03 | Edytowano: 11-01-2025 15:15
Założyłem konto oszczędnościowe w promocji, aplikacja działa i jest numer nowego konta.
Po wysłaniu przelewu na nowe konto jest on odrzucany (zwracany) z dopiskiem "konto zamknięte".
W aplikacji jest informacja "Potwierdzamy twoje dane, może to potrwać do 2 dni roboczych".
Mineły dwa dni robocze a przelew nadal jest odrzucany i dalej jest ten komunikat.
Na czacie napisali, że postaraja się pilnie aktywować konto...mija kolejny dzień i nadal to samo.
Przy zakładaniu konta była podana informacja, że będzie można z niego od razu korzystać...
Troche to oszustwo, bo promocyjne oprocentowanie miało być przez 3 miesiące, dni promocji zaczynają upływać (w informacjach konta jest już ustalona data wygaśniecia promocyjnego oprocentowania) a z promocjii nie da się korzystać bo nie da się wpłacić pieniędzy.
12-01-2025 14:10
Chciałabym pomóc w wyjaśnieniu sytuacji ale w tym miejscu nie mam podglądu do konta. Napisz proszę do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy wtedy dla Ciebie więcej szczegółów i co dzieje się z kontem.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025