Odpowiedz

POMOC W REKLAMACJI

Hej, prosze o pomoc w przyspieszeniu reklamacji.. zostalam przez wadliwy wplatomat bez srodkow do zycia... 115116/022025.. Sytuacja jest koszmarna, prosze o zwrot

Odpowiedz
0 Lajków
allitpt
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-02-2025
Wiadomość 1 z 2 (325 wyświetleń)

Re.: POMOC W REKLAMACJI

Przekazałam wiadomość do naszych specjalistów z działu reklamacji z prośbą o przyspieszenie Twojego zgłoszenia



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
554
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (276 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie. 

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj: 
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n

...

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

Aa nie zwróciłam uwagi na to ale moderator juz usunął. Robiłam aktualizacje znowu i nadal aplikacja nie dziala tragedia.

27-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy