Odpowiedz

POMOC W REKLAMACJI

Hej, prosze o pomoc w przyspieszeniu reklamacji.. zostalam przez wadliwy wplatomat bez srodkow do zycia... 115116/022025.. Sytuacja jest koszmarna, prosze o zwrot

Odpowiedz
0 Lajków
allitpt
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-02-2025
Wiadomość 1 z 2 (391 wyświetleń)

Re.: POMOC W REKLAMACJI

Przekazałam wiadomość do naszych specjalistów z działu reklamacji z prośbą o przyspieszenie Twojego zgłoszenia



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
555
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (342 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Przewidywany czas analizy i decyzji

Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Rozumiemy, że zależy Ci na czasie. Jeśli jednak masz szczegółowe pytania dotyczące Twojego wniosku, skontaktuj się z doradcą, który go przyjmował.

17-04-2025
Re: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców - dochód z działalności

Szczegóły dotyczące dochodu, jaki należy uwzględnić składając wniosek o wsparcie określa Ustawa o Pomocy Społecznej.
Nie świadczymy usług w zakresie interpretacji zapisów Ustawy.
W przypadku wątpliwości

...

17-04-2025
Problem z założeniem konta przez selfie - błąd aplikacji przy robieniu zdjęcia

Od wczoraj mam problem z założeniem konta przez selfie. Wczoraj cały proces niby przechodził poprawnie (choć przy zdjęciu dowodu zdjęcie robiło się w randomowych momentach, bardzo szybko - nie po fakt

...

17-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy