- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Wpłatomat zabrał pieniądze i nie zaksięgował na koncie
07-03-2025 15:17
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W dniu dzisiejszym ok. 1 w nocy dokonywana była wpłata we wpłatomacie przy placówce ING używając metody BLIK.
Wpłacane łącznie było 200 tys zł, jednak pod sam koniec wyskoczył komunikat że jeden z banknotów nie może zostać przyjęty, z 20 tys zł wpłatomat oddał 200zł po czym wyskoczył komunikat by zabrać kartę której nie było gdyż była to wpłata blik.
Jak teraz czytam komentarze to się zastanawiam czy moje pieniądze zostaną mi zwrócone. Złożona została reklamacja i każą czekać do końca marca na rozwiązanie sytuacji, a nie chodzi o małą kwotę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-03-2025 15:20
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie zaksięgował na koncie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przykro mi, że Cię to spotkało 😢 Dobrze, że zgłosiłaś reklamację, bo na jej podstawie sprawdzimy urządzenie i damy Ci znać o wpłacie. Takimi sprawami zajmujemy się priorytetowo, więc niedługo dostaniesz odpowiedź 😉
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-03-2025 15:25
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie zaksięgował na koncie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam nadziję że sytuacja zostanie rozwiązana pozytywnie i odzyskam pełną kwotę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-03-2025 14:25
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie zaksięgował na koncie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tu pojawia się szereg pytań, przede wszystkim:
Jakich narzędzi użyje bank by pozytywnie rozpatrzyć reklamację?
Jakie dokładnie kroki zostaną podjęte, aby wyjaśnić sprawę?
Czy został już zabezpieczony monitoring tej sytuacji?
Kto ponosi odpowiedzialność za problem – ING czy PlanetCash?
W przypadku negatywnego rozpatrzenia tej sytuacji oznacza to że zostanę pozbawiona własnych środków w tzw. "biały dzień"?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-03-2025 15:08
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie zaksięgował na koncie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chciałabym pomóc ale tutaj nie mamy podglądu do Twojej reklamacji. Dlatego też ciężko mi się odnieść do szczegółów zgłoszenia.
Każdą sprawę wyjaśniamy indywidualnie.
Uznanie warunkowe to sytuacja, w której wpłacamy pieniądze na konto, jeszcze zanim rozpatrzymy reklamację.
Dzięki temu są do dyspozycji pieniądze, a my mamy czas, by spokojnie wyjaśnić sprawę.
Jeśli nie będziemy mogli rozpatrzyć reklamacji pozytywnie, anulujemy tę warunkową wpłatę. W odpowiedzi na zgłoszenie wyjaśnimy, na jakiej podstawie podjęliśmy taką decyzję.
Poczekaj proszę najpierw na zakończenie zgłoszenia.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość