10-06-2025 11:44 | Edytowano: 10-06-2025 11:46
19.05.2025 r. wpłaciłam kwotę 24 000 zł — 48 banknotów po 500 zł.
Wpłatomat przeliczył banknoty i wskazał kwotę 20 000 zł. W związku z tym anulowałam transakcję i otrzymałam zwrot 20 000 zł. 40 banknotów po 500 zł (czyli 20 000 zł) ponownie wpłaciłam przez wpłatomat — ta transakcja przebiegła poprawnie.
O całym zajściu niezwłocznie poinformowałam infolinię banku i zgłosiłam reklamację. Niestety, otrzymałam odpowiedź negatywną. Bank twierdzi, że wpłaciłam tylko 20 000 zł banknotami po 500 zł. Przypominam, że wpłatomat zwrócił mi jedynie 20 000 zł, co oznacza brakujące 4 000 zł.
Zgłosiłam kolejną reklamację, podkreślając, że całe zdarzenie można potwierdzić na monitoringu — o co prosiłam już w pierwszej reklamacji. Niestety mija miesiąc, a ja nadal nie odzyskałam środków. Proszę o pomoc, ponieważ sytuacja staje się bardzo uciążliwa. Jestem klientką od wielu lat, a mimo to czuję się oszukana i okradziona.
numer sprawy 121495/052025
10-06-2025 12:38
Przesłałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia do naszego działu reklamacji
Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat
... 13-06-2025