Wpłaciłam do jednego z bankomatów kwotę 24 tys. zł. Zostały zakiegowane 20 tys. zł.
Złożyłam reklamację dwukrotnie i za każdym razem została ona odrzucona przez bank. Moje pieniądze jakby „zniknęły”. Obecnie czekam na decyzję Rzecznika Finansowego, do którego zgłosiłam sprawę.
Z pełną odpowiedzialnością odradzam korzystanie z bankomatów ING do wpłat gotówki. W przypadku
Bankomat nie zaksiegował 4 000 PLN - reklamacja odrzucona
19.05.2025 r. wpłaciłam kwotę 24 000 zł — 48 banknotów po 500 zł. Wpłatomat przeliczył banknoty i wskazał kwotę 20 000 zł. W związku z tym anulowałam transakcję i otrzymałam zwrot 20 000 zł. 40 banknotów po 500 zł (czyli 20 000 zł) ponownie wpłaciłam przez wpłatomat — ta transakcja przebiegła poprawnie. O całym zajściu niezwłocznie poinformowałam infolinię banku i zgłosiłam reklamację. Niestety, otr