18-07-2025 13:58 | Edytowano: 18-07-2025 13:59
ING to PO PROSTU ZŁODZIEJE
Wpłaciłam do jednego z bankomatów kwotę 24 tys. zł. Zostały zakiegowane 20 tys. zł.
Złożyłam reklamację dwukrotnie i za każdym razem została ona odrzucona przez bank. Moje pieniądze jakby „zniknęły”. Obecnie czekam na decyzję Rzecznika Finansowego, do którego zgłosiłam sprawę.
Z pełną odpowiedzialnością odradzam korzystanie z bankomatów ING do wpłat gotówki. W przypadku jakichkolwiek problemów klient zostaje praktycznie pozostawiony sam sobie.
Mam nadzieję, że moja historia będzie przestrogą dla innych.
20-07-2025 06:50
20-07-2025 15:06
Ale wiecie, że wpłatomaty - niezależnie od banku - działają tak samo? ![]()
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |