11-12-2018 08:09
03-01-2019 12:09
Przepraszam, że tak długo czekałeś na naszą odpowiedź. Staraliśmy się sprawdzić przedstawiony przez Ciebie problem, natomiast bez analizy konkretnej sytuacji nie mamy takiej możliwości. Przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych, dlatego proszę Cię o kontakt z nami przez Moje ING, telefonicznie 32 357 00 62 lub z oddziałem. Wtedy na podstawie Twojego przypadku przeanalizujemy ten błąd.
21-02-2019 19:25
Witam
Czy funkcja paczka przelewów będzie dostępna również w bankowości elektronicznej dla klientów osobistych ????
22-02-2019 19:37
Paczki przelewów udostępniamy dla klientów korporacyjnych. Nie mamy informacji o planowanych zmianach w tej kwestii.
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |