Dziękujemy za wszystkie informacje. Urządzenia ulegają awariom, jednak dokładamy wszelkich starań, aby zdarzało się to jak najrzadziej. Nasz serwis sprawdzi urządzenie, z którego korzystałeś.
Dziękujemy za sugestie, przekazałem je do odpowiedniego zespołu, który sprawdzi poprawność uzupełniania się tych kodów. Jeśli ecosystem Apple'a daje takie możliwości, to masz rację wygodnie by było z nich korzystać.
@nitsrek Proszę, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING lub zadzwoń na naszą infolinię (32 357 00 69). Tam będziemy mogli sprawdzić czy i kiedy takie sprawdzenie salda miało miejsce.
@Cologero Nie mamy obecnie zgłoszonej usterki w tym temacie. Proszę skontaktuj się z nami, wtedy będziemy mogli przyjrzeć się Twojej sprawie indywidualnie. Możesz to zrobić na jeden z poniższych sposobów:
- pisząc do nas czacie w Moim ING,
- zgłaszając reklamację przez zakładkę "Wiadomości" też w naszej bankowości internetowej,
- dzwoniąc do nas na naszą całodobową infolinię (32 357 00 69).
@kredyciak Wnioski rozpatrujemy w przyjętym czasie. Decyzję o przyznaniu kredytu hipotecznego podejmujemy do 21 dni od momentu przekazania nam kompletu dokumentów. O decyzji poinformuje Cię doradca, u którego złożyłeś wniosek. Na każdym etapie weryfikacji wniosku może pojawiać się wstępna informacja.
Re: Drobna zmiana formatu SMS z kodem autoryzacyjnym umożliwi automatyczne wypełnienie kodu w Safari
@marekkowalczyk Przepraszamy, oczywiście masz rację nic się nie dzieje „automatycznie”. Trzeba kliknąć manualnie. I wtedy po manualnym kliknięciu kod wpisuje się automatycznie.
@dawidd Niestety nie możemy spełnić Twojej prośby. Kody SMS są podstawową metodą zabezpieczenia transakcji i jako bank nie możemy pozwolić na nieczytanie smsów z kodami.
Odnośnie ujednolicenia metody autoryzacji przy Moi
@jrd Kwota, którą widzisz w zakładce kredyty, to łączna suma do spłaty całości kredytu na dany dzień. W każdej miesięcznej racie masz uwzględniony kapitał i odsetki. Przy kredycie hipotecznym, od kwoty uruchomionej, każdego dnia naliczamy odsetki, zgodnie z umową kredytową. Dlatego każdego dnia ta kwota będzie wyższa, ponieważ odsetki naliczają się codziennie. W Moim ING, w szczegółach kredytu i w
Najlepiej, jeśli w tej sprawie zadzwonisz do nas pod numer 32 357 00 88 (infolinia centrum monitoringu i restrukturyzacji czynna od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00). Sprawdzimy, co możemy zaproponować Ci w Twojej sytuacji.
Obecnie nie wprowadzamy Garmin Pay, ale nie wykluczamy tego rozwiązania w przyszłości. Jeżeli tylko będziemy udostępniać tę metodę płatności, to na pewno podzielimy się terminem wprowadzenia/
Re: Wpłatomat zabrał mi pieniądze bez śladu wpłaty
Otrzymaliśmy sygnał, że pojawiły się nowe informacje w Twojej sprawie. Sprawdź proszę skrzynkę Wiadomości w Moim ING - znajdziesz tam więcej szczegółów.
Jeśli zauważyłeś na swoim koncie dziwną transakcję, zgłoś to nam. Skontaktuj się, proszę, z nami przez czata po zalogowaniu przez przeglądarkę internetową (na dole strony) lub zadzwoń na infolinię 32 357 00 12. Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie. Warto również zastrzec kartę i zamówić nową, która będzie miała inny numer oraz kod CVV. Dzięki temu Twoja karta będzie bezpieczna.