07-01-2019 15:46
1. Klawiatura numeryczna podczas wpisywania kwoty przelewu
2. Przyjazny dla systemu mobilnego kod autoryzacyjny w SMS
Więcej napisałem tutaj: https://szczesny.com/ux/dwie-rzeczy-ktore-bym-od-reki-poprawil-w-aplikacji-mobilnej-moje-ing/
09-01-2019 11:58
Dziękujemy za analizę i wpis. Cieszymy się, że korzystasz z naszej aplikacji.
1. Pracujemy nad zoptymalizowaniem formularza przelewu w zakresie pola kwoty.
2. Nie możemy zmienić tej metody autoryzacji. Jest to podstawowa metoda zabezpieczenia transakcji i chcemy, żeby każdy SMS autoryzacyjny był przeczytany przez klienta przed jego wprowadzeniem. Przed wpisaniem kodu SMS do Mojego ING należy sprawdzić czy treść SMS'a potwierdza funkcję jaką wykonujemy w systemie oraz czy dane takie jak numer konta czy kwota zgadzają się z tymi, które wpisaliśmy w formularzu.
10-01-2019 14:14
Dzięki za odpowiedź.
2. Skoro nie chcecie zrobić autofilla, to chociaż tak jak zaproponowałem, zmieńcie typ z TEL na CODE. Ułatwi to kopiowanie, a do SMS'a i tak będę musiał wejść.
11-01-2019 14:29
@FOMFNY Dziękuję za sugestię, przesłałem ją do odpowiedniego zespołu.
03-02-2019 20:29
MateuszF: co do drugiego punktu - rozumiem, ale w takim razie macie pewną sprzeczność, bo w przeglądarce (np. Safari) autofill działa bez problemowo ;-).
15-02-2019 09:48
Sprawdziliśmy raz jeszcze działanie autouzupełnienia kodów SMS na podstawie Twojego zgłoszenia
Faktycznie, część operacji w bankowości daje możliwość potwierdzenia za pomocą funkcji iOS, czyli podświetlenia kodu na pasku klawiatury. Nie będziemy wyłączali tej funkcji. Dlatego przy niektórych transakcjach na iPhone - zarówno w Safari , jak i aplikacji - kod podświetli się do automatycznego uzupełnienia.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal