Odpowiedz

Aplikacja ciągle szwankuje

Czemu aplikacja ciągle szwankuje? Jestem użytkownikiem od dwóch lat, ale takich problemów jak teraz nie mialem nigdy. Dodam, że zauważam problem od jakichś 3 miesięcy. Muszę restartować telefon aby móc wykonać przelew (inne aplikacje działają, telefon jest flagowcem, więc eliminuje problem słabego hardware albo połączenia z netem), jeśli już sie odpala, często wyskakują po prostu boksy z informacją, że nie można pobrać informacji - spróbuj ponownie. Zlecam przelew przez internet i chce potwierdzić przez aplikację - wychodzi powiadomienie, ale wchodząc w aplikacje jest zamrożona w jakimś swoistym limbo - nie można sie zalogować, calkowicie nic. Wychodze z aplikacji, po czym ponownie wchodzę to jest cały czas kółko ładowania. Nie wspomnę, że apka pobierała ode mnie odcisk palca i jedyne co moge sobie z tym odciskiem zrobic to ... tu proszę samemu sobie dokończyć wedle uznania. Emotikon: zakłopotany Jak na bank stawiający na mobilność, aplikacja jest beznadziejna. Jestem osobą, która prowadzi działalność i przelewanie pomiędzy kontami wymaga ode mnie reakcji sekundowej, a nie moge za każdym razem czekać aż aplikacja zareaguje, bo w końcu nie po to powierzam Wam pieniądzę, aby zostawiać aplikacje gdzieś w tle. Dla wszystkich respondentów "u mnie działa" albo "zmień telefon" - fajnie, gratuluję, nie zamierzam. 

Odpowiedz
0 Lajków
x3rrox
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-02-2019
Wiadomość 1 z 2 (7 701 wyświetleń)

Re.: Aplikacja ciągle szwankuje

[ Edytowane ]

Przykro mi, że masz taką opinię Emotikon: Smutny
Wpływ na działanie aplikacji może mieć wiele czynników.
Czy mógłbyś spróbować takiego rozwiązania? ->
Proszę, zaloguj się do Mojego ING przez przeglądarkę internetową i wybierz opcje:

  • Dane i ustawienia/Aplikacja mobilna/Zaufane urządzenia.

Usuń swój model telefonu z urządzeń zaufanych. Następnie zrestartuj go i przeinstaluj aplikację.

Gdy będziesz ją aktywował - ustaw ponownie logowanie odciskiem palca.
Pamiętaj, że przy ponownej aktywacji poprosimy Cię o login do usługi.
Jeżeli mimo przesłanych wskazówek, opisana przez Ciebie sytuacja będzie się powtarzać – skontaktuj się z nami:

  • przez zakładkę Wiadomości,
  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 10. Infolinia jest czynna 24/7.

Specjalista przyjmie zgłoszenie.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (7 664 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [SYGESTIA] Pomysł zainspirowany pobytem w niemczech

To daje fajne pole do nadużyć. Jeśli ktoś nie zweryfikuje źródła takiego dokumentu, można podrzucić ofierze taki wygenerowany kod qr ale prowadzący do rachunku słupa. Ciekawe ile osób by wykonało taki

...

23-07-2024
Może czas zakończyć testy?

Dzień dobry.

 

I po raz kolejny robię za testera i wskazuję wam błędy. Aczkolwiek od razu podpowiadam - to kiepski pomysł, aby testy przeprowadzać w środowisku produkcyjnym.

 

Wchodząc w główny dział jaki

...

23-07-2024
Re.: Likwidacja placówki ING w Brzegu

1. Jeżeli nie ma się konta internetowego to sorki, ING nie jest dla takiego klienta. To bank nowoczesny, dla nowoczesnych ludzi Emotikon: Mrugający

2. Tutaj nie wiem, nie wypowiem się.

3. Nie wiem o czym piszesz, ale swoj

...

23-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy