Odpowiedz

Aplikacja ciągle szwankuje

Czemu aplikacja ciągle szwankuje? Jestem użytkownikiem od dwóch lat, ale takich problemów jak teraz nie mialem nigdy. Dodam, że zauważam problem od jakichś 3 miesięcy. Muszę restartować telefon aby móc wykonać przelew (inne aplikacje działają, telefon jest flagowcem, więc eliminuje problem słabego hardware albo połączenia z netem), jeśli już sie odpala, często wyskakują po prostu boksy z informacją, że nie można pobrać informacji - spróbuj ponownie. Zlecam przelew przez internet i chce potwierdzić przez aplikację - wychodzi powiadomienie, ale wchodząc w aplikacje jest zamrożona w jakimś swoistym limbo - nie można sie zalogować, calkowicie nic. Wychodze z aplikacji, po czym ponownie wchodzę to jest cały czas kółko ładowania. Nie wspomnę, że apka pobierała ode mnie odcisk palca i jedyne co moge sobie z tym odciskiem zrobic to ... tu proszę samemu sobie dokończyć wedle uznania. Emotikon: zakłopotany Jak na bank stawiający na mobilność, aplikacja jest beznadziejna. Jestem osobą, która prowadzi działalność i przelewanie pomiędzy kontami wymaga ode mnie reakcji sekundowej, a nie moge za każdym razem czekać aż aplikacja zareaguje, bo w końcu nie po to powierzam Wam pieniądzę, aby zostawiać aplikacje gdzieś w tle. Dla wszystkich respondentów "u mnie działa" albo "zmień telefon" - fajnie, gratuluję, nie zamierzam. 

Odpowiedz
0 Lajków
x3rrox
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-02-2019
Wiadomość 1 z 2 (8 148 wyświetleń)

Re.: Aplikacja ciągle szwankuje

[ Edytowane ]

Przykro mi, że masz taką opinię Emotikon: Smutny
Wpływ na działanie aplikacji może mieć wiele czynników.
Czy mógłbyś spróbować takiego rozwiązania? ->
Proszę, zaloguj się do Mojego ING przez przeglądarkę internetową i wybierz opcje:

  • Dane i ustawienia/Aplikacja mobilna/Zaufane urządzenia.

Usuń swój model telefonu z urządzeń zaufanych. Następnie zrestartuj go i przeinstaluj aplikację.

Gdy będziesz ją aktywował - ustaw ponownie logowanie odciskiem palca.
Pamiętaj, że przy ponownej aktywacji poprosimy Cię o login do usługi.
Jeżeli mimo przesłanych wskazówek, opisana przez Ciebie sytuacja będzie się powtarzać – skontaktuj się z nami:

  • przez zakładkę Wiadomości,
  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 10. Infolinia jest czynna 24/7.

Specjalista przyjmie zgłoszenie.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (8 111 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
ING Mobile - Brak możliwości logowania odciskiem palca

Dzień Dobry

Zawsze korzystałem z logowania biometrycznego a od jakiegoś czasu (aktualizacji) logowanie do aplikacji mobilnej odbywa się tylko za pomocą PIN.

Ciekawe jest to, że jak chcemy się zalogować

...

19-02-2025
Re: Księgowość online

Dzień dobry

 

Wiem że odpowiedź jest z 2021 ale może ktoś zna rozwiązanie. 

W 2024 byłem na skali. Na początku 2025 złożyłem wniosek w urzędzie aby przejść na ryczałt. Jak otrzymałem zgodę zaktualizowałe

...

19-02-2025
Kategorie wydatków dla kont firmowych

Witam,

 

dla kont osobistych istnieje możliwość kategoryzowania wydatków (edukacja, zdrowie, samochód, itp), natomiast nie ma czegoś takiego dla kont firmowych. Jedyne co jest to "wpływ", "wydatek" i "n

...

18-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy