Odpowiedz

Aplikacja ciągle szwankuje

Czemu aplikacja ciągle szwankuje? Jestem użytkownikiem od dwóch lat, ale takich problemów jak teraz nie mialem nigdy. Dodam, że zauważam problem od jakichś 3 miesięcy. Muszę restartować telefon aby móc wykonać przelew (inne aplikacje działają, telefon jest flagowcem, więc eliminuje problem słabego hardware albo połączenia z netem), jeśli już sie odpala, często wyskakują po prostu boksy z informacją, że nie można pobrać informacji - spróbuj ponownie. Zlecam przelew przez internet i chce potwierdzić przez aplikację - wychodzi powiadomienie, ale wchodząc w aplikacje jest zamrożona w jakimś swoistym limbo - nie można sie zalogować, calkowicie nic. Wychodze z aplikacji, po czym ponownie wchodzę to jest cały czas kółko ładowania. Nie wspomnę, że apka pobierała ode mnie odcisk palca i jedyne co moge sobie z tym odciskiem zrobic to ... tu proszę samemu sobie dokończyć wedle uznania. Emotikon: zakłopotany Jak na bank stawiający na mobilność, aplikacja jest beznadziejna. Jestem osobą, która prowadzi działalność i przelewanie pomiędzy kontami wymaga ode mnie reakcji sekundowej, a nie moge za każdym razem czekać aż aplikacja zareaguje, bo w końcu nie po to powierzam Wam pieniądzę, aby zostawiać aplikacje gdzieś w tle. Dla wszystkich respondentów "u mnie działa" albo "zmień telefon" - fajnie, gratuluję, nie zamierzam. 

Odpowiedz
0 Lajków
x3rrox
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-02-2019
Wiadomość 1 z 2 (8 929 wyświetleń)

Re.: Aplikacja ciągle szwankuje

[ Edytowane ]

Przykro mi, że masz taką opinię Emotikon: Smutny
Wpływ na działanie aplikacji może mieć wiele czynników.
Czy mógłbyś spróbować takiego rozwiązania? ->
Proszę, zaloguj się do Mojego ING przez przeglądarkę internetową i wybierz opcje:

  • Dane i ustawienia/Aplikacja mobilna/Zaufane urządzenia.

Usuń swój model telefonu z urządzeń zaufanych. Następnie zrestartuj go i przeinstaluj aplikację.

Gdy będziesz ją aktywował - ustaw ponownie logowanie odciskiem palca.
Pamiętaj, że przy ponownej aktywacji poprosimy Cię o login do usługi.
Jeżeli mimo przesłanych wskazówek, opisana przez Ciebie sytuacja będzie się powtarzać – skontaktuj się z nami:

  • przez zakładkę Wiadomości,
  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 10. Infolinia jest czynna 24/7.

Specjalista przyjmie zgłoszenie.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (8 892 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy