Aplikacja mobilna

Odpowiedz
Highlighted

Dwie proste rzeczy do poprawy w aplikacji mobilnej

1. Klawiatura numeryczna podczas wpisywania kwoty przelewu

2. Przyjazny dla systemu mobilnego kod autoryzacyjny w SMS

 

Więcej napisałem tutaj: https://szczesny.com/ux/dwie-rzeczy-ktore-bym-od-reki-poprawil-w-aplikacji-mobilnej-moje-ing/

Odpowiedz
0 Lajków
FOMFNY
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
0
07-01-2019
Wiadomość 1 z 6 (3 757 wyświetleń)
Highlighted

Re: Dwie proste rzeczy do poprawy w aplikacji mobilnej

Dziękujemy za analizę i wpis. Cieszymy się, że korzystasz z naszej aplikacji.

1. Pracujemy nad zoptymalizowaniem formularza przelewu w zakresie pola kwoty. 

2. Nie możemy zmienić tej metody autoryzacji. Jest to podstawowa metoda zabezpieczenia transakcji i chcemy, żeby każdy SMS autoryzacyjny był przeczytany przez klienta przed jego wprowadzeniem. Przed wpisaniem kodu SMS do Mojego ING należy sprawdzić czy treść SMS'a potwierdza funkcję jaką wykonujemy w systemie oraz czy dane takie jak numer konta czy kwota zgadzają się z tymi, które wpisaliśmy w formularzu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MateuszF
Moderator
Moderator icon
250
61
12-04-2017
Wiadomość 2 z 6 (3 719 wyświetleń)
Highlighted

Re: Dwie proste rzeczy do poprawy w aplikacji mobilnej

Dzięki za odpowiedź.

2. Skoro nie chcecie zrobić autofilla, to chociaż tak jak zaproponowałem, zmieńcie typ z TEL na CODE. Ułatwi to kopiowanie, a do SMS'a i tak będę musiał wejść.

Odpowiedz
0 Lajków
FOMFNY
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
0
07-01-2019
Wiadomość 3 z 6 (3 682 wyświetleń)
Highlighted

Re: Dwie proste rzeczy do poprawy w aplikacji mobilnej

@FOMFNY Dziękuję za sugestię, przesłałem ją do odpowiedniego zespołu.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjuszJ
Były moderator
Były moderator icon
19
6
26-11-2018
Wiadomość 4 z 6 (3 623 wyświetleń)
Highlighted

Re: Dwie proste rzeczy do poprawy w aplikacji mobilnej

MateuszF: co do drugiego punktu - rozumiem, ale w takim razie macie pewną sprzeczność, bo w przeglądarce (np. Safari) autofill działa bez problemowo ;-).

Odpowiedz
0 Lajków
FOMFNY
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
0
07-01-2019
Wiadomość 5 z 6 (3 179 wyświetleń)
Highlighted

Re: Dwie proste rzeczy do poprawy w aplikacji mobilnej

Sprawdziliśmy raz jeszcze działanie autouzupełnienia kodów SMS na podstawie Twojego zgłoszenia Emotikon: Szczęśliwy 

 

Faktycznie, część operacji w bankowości daje możliwość potwierdzenia za pomocą funkcji iOS, czyli podświetlenia kodu na pasku klawiatury. Nie będziemy wyłączali tej funkcji. Dlatego przy niektórych transakcjach na iPhone - zarówno w Safari , jak i aplikacji - kod podświetli się do automatycznego uzupełnienia. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Moderator
Moderator icon
163
20
02-11-2016
Wiadomość 6 z 6 (2 999 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

W najbliższym czasie nie planujemy udostępnienia takiej funkcji. Możliwe, że pojawi się w przyszłości. Jeżeli coś się zmieni, to damy o tym znać naszym klientom. 

24-09-2020
Re: Re.: Aktywacja karty

Przez społeczność nie mamy żadnego dostępu do danych w naszych systemach. Tutaj nie mogę się odnieść do Twojego wpisu. Jeżeli jest to odnowiona karta (stara traci ważność), to aktywujesz ją w bankomac

...

24-09-2020
Re: Re.: Aplikacja na zegarek

Dziękuję za informację i liczę, że w niedługim czasie pojawią się możliwości płacenia zegarkami Samsung z systemem Tizen. Pozdrawiam.

23-09-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy