13-02-2019 00:17
Czemu aplikacja ciągle szwankuje? Jestem użytkownikiem od dwóch lat, ale takich problemów jak teraz nie mialem nigdy. Dodam, że zauważam problem od jakichś 3 miesięcy. Muszę restartować telefon aby móc wykonać przelew (inne aplikacje działają, telefon jest flagowcem, więc eliminuje problem słabego hardware albo połączenia z netem), jeśli już sie odpala, często wyskakują po prostu boksy z informacją, że nie można pobrać informacji - spróbuj ponownie. Zlecam przelew przez internet i chce potwierdzić przez aplikację - wychodzi powiadomienie, ale wchodząc w aplikacje jest zamrożona w jakimś swoistym limbo - nie można sie zalogować, calkowicie nic. Wychodze z aplikacji, po czym ponownie wchodzę to jest cały czas kółko ładowania. Nie wspomnę, że apka pobierała ode mnie odcisk palca i jedyne co moge sobie z tym odciskiem zrobic to ... tu proszę samemu sobie dokończyć wedle uznania.
Jak na bank stawiający na mobilność, aplikacja jest beznadziejna. Jestem osobą, która prowadzi działalność i przelewanie pomiędzy kontami wymaga ode mnie reakcji sekundowej, a nie moge za każdym razem czekać aż aplikacja zareaguje, bo w końcu nie po to powierzam Wam pieniądzę, aby zostawiać aplikacje gdzieś w tle. Dla wszystkich respondentów "u mnie działa" albo "zmień telefon" - fajnie, gratuluję, nie zamierzam.
13-02-2019 23:12 | Edytowano: 13-02-2019 23:13
Przykro mi, że masz taką opinię ![]()
Wpływ na działanie aplikacji może mieć wiele czynników.
Czy mógłbyś spróbować takiego rozwiązania? ->
Proszę, zaloguj się do Mojego ING przez przeglądarkę internetową i wybierz opcje:
Usuń swój model telefonu z urządzeń zaufanych. Następnie zrestartuj go i przeinstaluj aplikację.
Gdy będziesz ją aktywował - ustaw ponownie logowanie odciskiem palca.
Pamiętaj, że przy ponownej aktywacji poprosimy Cię o login do usługi.
Jeżeli mimo przesłanych wskazówek, opisana przez Ciebie sytuacja będzie się powtarzać – skontaktuj się z nami:
Specjalista przyjmie zgłoszenie.
Dzień dobry. Założyłam kilka dni temu robota inwestycyjnego, wpłaciłam środki i oczekiwałam zgodnie z informacją 5 dni roboczych na realizację zlecenia. Dziś pojawiło się powiadomienie: Odroczona pła
... 13-11-2025Prosimy zatem o wyczyszczenie pamięci podręcznej aplikacji. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
13-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |