W Moim ING możesz ustalić nowe stałe zlecenie albo dokonać płatność z odroczonym terminem płatności. Stałe zlecenie, możesz utworzyć w nowej bankowości internetowej właśnie poprzez wykorzystanie standardowej formatki przelewu, gdzie pod tytułem przelewu zaznaczasz checkbox „stałe zlecenie”. Następnie podświetlą Ci się parametry, które należy uzupełnić do stałego zlecenia takie jak: częstotliwość,
Obecnie rozpatrujemy wnioski kredytowe w okresie około 14 dni roboczych (czas od momentu złożenia wniosku do decyzji kredytowej ostatecznej). Jest to przybliżony czas ,gdyż każdy wniosek jest rozpatrywany indywidualnie. W trakcie analizy wniosku, możemy Cię poprosić ewentualnie o np. dostarczenie dodatkowych dokumentów, co może wpłynąć na okres podjęcia decyzji kredytowej. Dokładamy wszelkich sta
Dochody z umów cywilnoprawnych są brane pod uwagę do weryfikacji zdolności kredytowej. Ważne jest to, abyś udokumentowała ten dochód od przynajmniej 12 miesięcy wstecz oraz w dniu składania wniosku kredytowego Twoja umowa musi być podpisana jeszcze przynajmniej na 3 pełne miesiące do przodu. Do przeliczenia zdolności będziemy przyjmować średni dochód netto z umów cywilnoprawnych za okres ostatnich
W Twoim przykładzie, dzień płatności pierwszej raty wypadnie na 15 października. Zawsze pierwsza rata może przypaść dopiero po upływie 15 dni od dnia podpisania umowy kredytowej.
Możesz złożyć stosowną dyspozycję o odwołanie współwłaściciela do rachunku w oddziale naszego banku. Twoja dyspozycja będzie zrealizowana albo ze skutkiem natychmiastowym albo z 1 - miesięcznym okresem wypowiedzenia. Jest to uzależnione od daty otwarcia rachunku w naszym banku. Przepraszam, że w oddziale uzyskałeś inną informację.
Możesz wnioskować o produkty kredytowe na podstawie dochodów uzyskiwanych poza granicami kraju. Dochód zagraniczny w naszym banku jest akceptowany, jeżeli uzyskujesz go na podstawie umowy o pracę, kontraktu marynarskiego oraz dochodów z tytułu świadczeń emerytalnych i rentownych.
Dzięki prezentowaniu produktów w bankowości elektronicznej, zyskujesz możliwość poznania najbardziej aktualnej oferty naszego banku. Nie musisz szukać na stronie internetowej lub dzwonić na infolinie, jesteś zawsze na bieżąco z oferta naszego banku. Jeżeli jednak chciałbyś zrezygnować z takiej możliwości, możesz odwołać zgodę marketingową. Taka dyspozycję możesz złożyć na infolinii, w każdym oddzi
Również możesz indywidualnie zamknąć limit zadłużenia w koncie oraz odwołać współwłaściciela do rachunku w każdym oddziale bank. Umowę o limit możesz zamknąć w dowolnym czasie jej obowiązywania ze skutkiem natychmiastowym, przy czym warunkiem skuteczności takiego wypowiedzenia musi być całkowita spłata wszelkich należności wobec Banku wynikających z Umowy. W przypadku kiedy będzie wykorzystany, wó
Re.: Zakup biletów, płatności za parking itp. z poziomu Moje ING
Na przełomie roku udostępnimy płatności HCE. HCE to płatności zbliżeniowe dokonywane telefonem, dzięki którym będziesz mógł właśnie zakupić min. bilety komunikacji miejskiej, płacić za parking.
W każdym momencie możesz nadpłacić pożyczę gotówkową lub ją spłacić w całości bez ponoszenia dodatkowych opłat. Jeżeli będziesz nadpłacać pożyczkę automatycznie będziesz skracać okres kredytowania, a kwota miesięcznej raty będzie taka sama.
Po złożeniu kompletu dokumentów decyzje podejmujemy w ciągu ok 14 dni roboczych. Czas podjęcia decyzji jest dla każdego klienta indywidualny i zależy od skomplikowania wniosku.
@scakak Podczas dokonywania transakcji kartą tj. płatność w punkcie handlowo-usługowym, poprzez Internet lub wypłata gotówki w obcym bankomacie, na rachunku jest blokowana kwota na poczet jej rozliczenia. Blokada jest zakładana maksymalnie do 11 dni od dokonania transakcji. Aby bank mógł ściągnąć blokadę musi wypłynąć jej rozliczenie albo informacja, że transakcja nie została zrealizowana. Na jej
Prowizja za posiadanie/obsługę Limitu zadłużenia w koncie jest pobierana dopiero po roku od podpisania umowy o limit i stanowi ona 1,8% kwoty przyznanego limitu, niemniej niż 68zł.
Podczas dokonywania transakcji kartą tj. płatność w punkcie handlowo-usługowym, poprzez Internet lub wypłata gotówki w obcym bankomacie, na rachunku jest blokowana kwota na poczet jej rozliczenia. Blokada jest zakładana maksymalnie do 11 dni od dokonania transakcji. Dopiero, gdy otrzymamy jej rozliczenie blokada jest zdjęta, a transakcja jest udostępniona w historii rachunku. W przypadku braku zre
Zgodnie z Regulaminem, możesz zamknąć Otwarte Konto Oszczędnościowe drogą korespondencyjną. W tym celu wzór podpisu posiadacza rachunku musi być potwierdzony:
- w kraju przez notariusza,
- za granicą przez polską placówkę dyplomatyczną, konsularną lub notariusza kraju, z którym Rzeczpospolita Polska podpisała umowę o pomocy prawnej w sprawach cywilnych lub potwierdzona urzędowo lub notarialnie w
Standardowo takim dokumentem jest zawiadomienie z sądu, które powinieneś otrzymać z informacją, że nasz bank został wpisany w dziale IV księgi wieczystej. W tej chwili wystarczające również będzie, jeżeli zadzwonisz na infolinię banku pod numer 32 3570057 i podasz numer księgi wieczystej. Elektronicznie sami potwierdzimy czy wpis jest zrobiony.
Problem o którym piszesz, mógł wynikać z przejściowych trudności z dostępem do bankowości internetowej oraz mobilnej, które mieliśmy ostatnio w naszym banku. Jeżeli w dalszym ciągu, będziesz miał problem z poprawnym działaniem aplikacji, skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 10. Sprawdzimy czym to jest spowodowane.
Za pomocą kodu BLIK, nie możesz wpłacić pieniędzy na konto bankowe. Kody BLIK umożliwiają wykonywania płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych oznaczonych „płacę z BLIK” oraz dają możliwość wypłaty gotówki z bankomatów (ING Banku, Planet Cash, PKO BP, Millennium, BZ WBK i Euronetu).
Za pomocą kodu BLIK, nie możesz wpłacić gotówki na konto bankowe. Kody BLIK umożliwiają wykonywania płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych oznaczonych „płacę z BLIK” oraz dają możliwość wypłaty gotówki z bankomatów (ING Banku, Planet Cash, PKO BP, Millennium, BZ WBK i Euronetu).
Tak, jeżeli nie będziesz miała własnych środków na rachunku, bank pobierze ratę kredytu hipotecznego z dostępnych środków w ramach przyznanego limitu zadłużenia w koncie osobistym.
Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!
W nowej aplikacji mobilnej jest możliwość dodania tylko jednego urządzenia do listy urządzeń zaufanych. Spowodowane to jest tym, że na ekranie startowym przed zalogowaniem prezentowane jest saldo rachunku. W późniejszym czasie będą również udostępnione kolejne funkcje na ekranie startowym. Tym sposobem do nowej aplikacji, nie można dodawać kolejnych urządzeń. Na innych urządzeniach mobilnych można
W dalszym ciągu możesz bezpłatnie wypłacać gotówkę z bankomatów obcych. Pierwsza taka wypłata w cyklu rozliczeniowym tj. od 29 do 28 dnia kolejnego dnia miesiąca jest bezpłatna. Dodatkowo, możesz bezpłatnie pobierać pieniądze w punktach usługowo-handlowych oznaczonych Cashback. Cashback pozwala pobrać gotówkę do kwoty 300zł. Zachęcam również do korzystania z płatności BLIK, które pozwalają
Udostępniona bankowość elektroniczna zawiera najczęściej używane funkcje jak np. wykonywanie przelewu, doładowanie telefonu, jak i nowe funkcjonalności, o które najczęściej pytali klienci, np. saldo po transakcji. System cały czas będzie wzbogacany o nowe funkcję. Na ta chwile, modyfikacje pakietu sms możesz zrobić w dotychczasowej usłudze ING BankOnLine.
Re.: Płatność karta i opóźnienie w uznaniu na rachunku
Podczas dokonywania transakcji kartą tj. płatność w punkcie handlowo-usługowym lub wypłata gotówki w obcym bankomacie, na rachunku jest blokowana kwota na poczet jej rozliczenia. W przypadku transakcji zbliżeniowych, jest to uzależnione od trybu jej przeprowadzenia. W trybie "online" wszystko przebiega tak jak podczas tradycyjnej transakcji. Podczas transakcji zbliżeniowej w trybie "offline" środ