justyna1979 jest to bardzo popularne, że klieci ING bardzo często dostają negatywa przy staraniu się o kredyt hipoteczny a w tym samym czasie inne banki nie widzą problemu i nie ważne ile lat jesteś klientem... podejście dziwne ale pewnie bardzo bezpieczne dla banku
@DariuszK Jestem w pełni świadomy tej blokady i zasady jej funkcjonowania. Nadmieniłem jedynie, że niezrozumiałe dla mnie jest to, że obsługa telefoniczna ING dobrze wiedziała, że transakcja nie doszła do skutku (przyczyną było uszkodzenie karty) a mimo to blokada funkcjonowała ustalone 11dni. Skoro było wiadomo, że transakcja jest odrzucona to po co blokować środki? Niema tutaj logicznego uzasadn
Tak dla informacji, po 11 dniach środki zostały odblokowane. Dla osób które mają ostatnie środki na koncie może być sytuacja mało komfortowa jak bank przetrzymuje pieniądze prawie 2 tygodnie w próżni za transakcje odrzucone.
Bardzo irytujące. Ostatnio uległa uszkodzeniu moja karta ING. Próbowałem zapłacić za zakupy w znanym dyskoncie, 2x odmowa płatności. Po tej operacji ING zablokował 2x taką samą kwotę za zakupy za które zapłaciłem gotówką. Właśnie mija 11 dzień...mam nadzieję, że skończy się bez interwencji w placówce. Zastanawia mnie tylko kwestia, zaraz po nieudanych płatnościach skontaktowałem się telefonicznie