- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
BLOKADA NA RACHUNKU
10-03-2016 19:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
11-03-2016 20:18
Re.: BLOKADA NA RACHUNKU
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@dpawlowski Gdy używa się karty w sklepie lub w bankomacie obcym, blokujemy kwotę transakcji i czekamy na rozliczenie z tego miejsca do 11 dni kalendarzowych. Saldo wtedy pomniejsza się o kwotę płatności.
Informacje o zaksięgowanych transakcjach znajdują się w ING BankOnLine po wybraniu Historia. Natomiast informacje o transakcjach nierozliczonych są dostępne po wybraniu Historia -> Blokady na rachunku. To oznacza, że po rozliczeniu płatności transakcja znika z blokad a pojawia się w historii. Nie następuje wtedy drugie księgowanie.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-08-2016 11:32
Re.: BLOKADA NA RACHUNKU
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo irytujące. Ostatnio uległa uszkodzeniu moja karta ING. Próbowałem zapłacić za zakupy w znanym dyskoncie, 2x odmowa płatności. Po tej operacji ING zablokował 2x taką samą kwotę za zakupy za które zapłaciłem gotówką. Właśnie mija 11 dzień...mam nadzieję, że skończy się bez interwencji w placówce. Zastanawia mnie tylko kwestia, zaraz po nieudanych płatnościach skontaktowałem się telefonicznie z ING. Tam dokładnie widzieli, że są to płatności odrzucone i że uległa awari karta płatnicza - to po jaki grzyb skoro płatność odrzucona blokować środki...pomijam że środki x2
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-08-2016 08:49
Re.: BLOKADA NA RACHUNKU
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak dla informacji, po 11 dniach środki zostały odblokowane. Dla osób które mają ostatnie środki na koncie może być sytuacja mało komfortowa jak bank przetrzymuje pieniądze prawie 2 tygodnie w próżni za transakcje odrzucone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-08-2016 11:48
Re.: BLOKADA NA RACHUNKU
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@scakak Podczas dokonywania transakcji kartą tj. płatność w punkcie handlowo-usługowym, poprzez Internet lub wypłata gotówki w obcym bankomacie, na rachunku jest blokowana kwota na poczet jej rozliczenia. Blokada jest zakładana maksymalnie do 11 dni od dokonania transakcji. Aby bank mógł ściągnąć blokadę musi wypłynąć jej rozliczenie albo informacja, że transakcja nie została zrealizowana. Na jej podstawie transakcja jest rozliczona i udostępniona w historii albo środki zwrócimy na Twój rachunek.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-08-2016 11:59
Re.: BLOKADA NA RACHUNKU
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@DariuszK Jestem w pełni świadomy tej blokady i zasady jej funkcjonowania. Nadmieniłem jedynie, że niezrozumiałe dla mnie jest to, że obsługa telefoniczna ING dobrze wiedziała, że transakcja nie doszła do skutku (przyczyną było uszkodzenie karty) a mimo to blokada funkcjonowała ustalone 11dni. Skoro było wiadomo, że transakcja jest odrzucona to po co blokować środki? Niema tutaj logicznego uzasadnienia... Przykładem może być to, że próbowałem wybrać pieniądze tą kartą po nieudanej płatności w sklepie w bankomacie obcym i też dostałem informację o odrzuceniu transakcji. Środki zostały zablokowane i błyskawicznie odblokowane na koncie.... tutaj logika zadziałała. W przypadku płatności w sklepie już nie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-08-2017 00:31
Re.: BLOKADA NA RACHUNKU
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
![](https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gif)
W innych bankach transakcje kartą płatność przez internet były rozliczone po ok. 3 tygodniach i w po tygodniu odblokowano mi srodki i potem pobrano w najmniej oczekiwanym momencie,
Przez to nie znam salda dostepnego, bo środki nie sązablokowane i w każdej chwili transakcje mogą zostać dokonczone..
To rodzi niebezpieczenstwo dla ludzi, ktorzy nie wiedzą ile maja realnie na koncie, bo mają np. z 3 takie transakcje kartą nierozliczone a kwoty już odblokowane i mogą w każdej chwili te środki mieć pobrane..
Proszę o wyjaśnienie czy w ING Banku może też dochodzić do takich sytuacji jak w innych dwóhc bankach miałem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-08-2017 21:24
Re.: BLOKADA NA RACHUNKU
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@grupatf Jeśli po 11 dniach kalendarzowych nie dostaniemy rozliczenia z danego punktu handlowo- usługowego to pieniądze automatycznie odblokujemy na koncie i są one dostępne dla klienta. W przypadku potwierdzenia płatności po tym czasie, jesteśmy zobowiązani do tego, aby przekazać pieniądze do odpowiedniego punktu. Sytuacja jest taka sama jak w przypadku innych banków.
Przekazałem sugestie do odpowiedniej jednostki naszego banku w sprawie rozliczania takich płatności. Ciężko powiedzieć czy wprowadzimy rozwiązanie blokujące rozliczenie płatności już odblokowanych pieniędzy na koncie (po 11 dniach kalendarzowych).
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-10-2017 21:39
Re.: BLOKADA NA RACHUNKU
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
a co w takiej sytuacji jak moja - 11 dni temu dokonałam płatności kartą w sklepie. Została założona blokada, ja wróciłam z towarem do domu. Dziś przeglądam transakcje na koncie i widzę zwolnienie tej blokady... czy to oznacza że de facto nie zapłaciłam za ten produkt?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-10-2017 21:19
Re.: BLOKADA NA RACHUNKU
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Ania_C3 Skontaktuj się ze sprzedawcą, aby wyjaśnić tę sytuację. Zwolniliśmy blokadę, jednak sprzedawca może pobrać pieniądze z Twojego konta w późniejszym terminie.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »