Odpowiedz

Re.: BLOKADA NA RACHUNKU

Czy sprzedawca nie ma określonego czasu na rozliczenie transakcji? 7 dni? Możliwe jest aby po tym terminie pobrał środki z konta? Pewnie tak, ale jak to się ma do czasu rozliczenia?

Przychodzi mi na myśl rezerwacja w hotel na późniejszy termin. Jest blokada środków, a po paru dniach zwalniana. Jeżeli nie skorzystam z noclegu lub odwołam pobyt bank hotel zastrzega, że ściągnie z karty środki. Zastanawiam się na jakiej podstawie? Tej autoryzacji dla której była i zwolniono blokadę?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 11 z 16 (12 046 wyświetleń)

Re.: BLOKADA NA RACHUNKU

Czekamy na rozliczenie transakcji do 11 dni. Jeżeli po tym czasie nie otrzymamy z organizacji płatniczej informacji o transakcji kartowej do rozliczenia to zniesiemy blokadę. Wtedy nie przywracamy jej ponownie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
785
172
04-09-2015
Wiadomość 12 z 16 (11 943 wyświetleń)

Re.: BLOKADA NA RACHUNKU

Czy w takim razie po zapłaceniu i pojawieniu się blokady stan konta się zmniejsza, a po zdjęciu blokady znowu zwiększa o tę sumę, a potem zostaje ona potrącona ? Bo w historii płatności wygląda to jakby płaciło się za coś 2 razy ( saldo jest zmniejszone ) Przykładowo kupione za 10zl rzeczy odejmują się od całego rachunku jako kwota blokady, po 7 dniach blokada się zwalnia, a po kolejnych 3 transakcja jest zaksięgowana. Czy to znaczy, że po wygaśnieciu blokady pięniądze wracają na konto, a potem dopiero "płacą" za usługę sprzed 11 dni? Aplikacja sprawia, że wygląda to jakby kwotazostała  potrącona podwójnie!

Proszę o szybką odpowiedz!

Odpowiedz
0 Lajków
1wip
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-08-2020
Wiadomość 13 z 16 (6 572 wyświetleń)

Re: Re.: BLOKADA NA RACHUNKU

@1wip Jak płacisz kartą, to terminal zakłada blokadę na koncie. Tym samym saldo dostępne pomniejsza się na Twoim koncie. Saldo bieżące pozostaje bez zmian. Jeśli sklep nie prześle w terminie obciążenia, to zdejmujemy blokadę, saldo dostępne zwiększa się o tę kwotę. Saldo bieżące nadal jest bez zmian. Gdy sklep przyśle potwierdzanie obciążenia konta, zmienia się i saldo bieżące i saldo dostępne. Mam nadzieję, że teraz już jest to bardziej zrozumiałe.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 14 z 16 (6 536 wyświetleń)

BLOKADA NA RACHUNKU

Omijać bank ING szerokim łukiem. Blokują kąta bez powodu. Zaznaczam że nie mam żadnej egzekucji ani nie przeprowadzam upadłości. Bank zablokował mi konta bez żadnego powodu i w żaden sposób mnie o tym nie poinformował. Konta mam zablokowane od dwóch tygodni. W oddziale banku nic nie wiedzą każą dzwonić na infolinię a na infolini to samo. Tylko każą składać reklamacje i na tym się kończy.

Więc radzę omijać szerokim łukiem ING.

Odpowiedz
0 Lajków
jozkar5103
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
4
17-03-2023
Wiadomość 15 z 16 (4 141 wyświetleń)

Re: BLOKADA NA RACHUNKU

Tutaj nie możemy wyjaśnić tej sprawy dla Ciebie, przykro mi Emotikon: Smutny Proszę, skontaktuj się z naszym specjalistą. To może być kontakt na czacie - specjaliści są dostępni dzisiaj do 22:00, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-24:00. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
785
172
04-09-2015
Wiadomość 16 z 16 (4 104 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy