03-10-2017 05:35
04-10-2017 11:08
Czekamy na rozliczenie transakcji do 11 dni. Jeżeli po tym czasie nie otrzymamy z organizacji płatniczej informacji o transakcji kartowej do rozliczenia to zniesiemy blokadę. Wtedy nie przywracamy jej ponownie.
28-08-2020 10:06
Czy w takim razie po zapłaceniu i pojawieniu się blokady stan konta się zmniejsza, a po zdjęciu blokady znowu zwiększa o tę sumę, a potem zostaje ona potrącona ? Bo w historii płatności wygląda to jakby płaciło się za coś 2 razy ( saldo jest zmniejszone ) Przykładowo kupione za 10zl rzeczy odejmują się od całego rachunku jako kwota blokady, po 7 dniach blokada się zwalnia, a po kolejnych 3 transakcja jest zaksięgowana. Czy to znaczy, że po wygaśnieciu blokady pięniądze wracają na konto, a potem dopiero "płacą" za usługę sprzed 11 dni? Aplikacja sprawia, że wygląda to jakby kwotazostała potrącona podwójnie!
Proszę o szybką odpowiedz!
29-08-2020 10:15
@1wip Jak płacisz kartą, to terminal zakłada blokadę na koncie. Tym samym saldo dostępne pomniejsza się na Twoim koncie. Saldo bieżące pozostaje bez zmian. Jeśli sklep nie prześle w terminie obciążenia, to zdejmujemy blokadę, saldo dostępne zwiększa się o tę kwotę. Saldo bieżące nadal jest bez zmian. Gdy sklep przyśle potwierdzanie obciążenia konta, zmienia się i saldo bieżące i saldo dostępne. Mam nadzieję, że teraz już jest to bardziej zrozumiałe.
17-03-2023 17:03
Omijać bank ING szerokim łukiem. Blokują kąta bez powodu. Zaznaczam że nie mam żadnej egzekucji ani nie przeprowadzam upadłości. Bank zablokował mi konta bez żadnego powodu i w żaden sposób mnie o tym nie poinformował. Konta mam zablokowane od dwóch tygodni. W oddziale banku nic nie wiedzą każą dzwonić na infolinię a na infolini to samo. Tylko każą składać reklamacje i na tym się kończy.
Więc radzę omijać szerokim łukiem ING.
18-03-2023 12:24
Tutaj nie możemy wyjaśnić tej sprawy dla Ciebie, przykro mi
Proszę, skontaktuj się z naszym specjalistą. To może być kontakt na czacie - specjaliści są dostępni dzisiaj do 22:00, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-24:00. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |