Odpowiedz

Re.: BLOKADA NA RACHUNKU

Czy sprzedawca nie ma określonego czasu na rozliczenie transakcji? 7 dni? Możliwe jest aby po tym terminie pobrał środki z konta? Pewnie tak, ale jak to się ma do czasu rozliczenia?

Przychodzi mi na myśl rezerwacja w hotel na późniejszy termin. Jest blokada środków, a po paru dniach zwalniana. Jeżeli nie skorzystam z noclegu lub odwołam pobyt bank hotel zastrzega, że ściągnie z karty środki. Zastanawiam się na jakiej podstawie? Tej autoryzacji dla której była i zwolniono blokadę?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 11 z 16 (13 763 wyświetleń)

Re.: BLOKADA NA RACHUNKU

Czekamy na rozliczenie transakcji do 11 dni. Jeżeli po tym czasie nie otrzymamy z organizacji płatniczej informacji o transakcji kartowej do rozliczenia to zniesiemy blokadę. Wtedy nie przywracamy jej ponownie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
801
173
04-09-2015
Wiadomość 12 z 16 (13 659 wyświetleń)

Re.: BLOKADA NA RACHUNKU

Czy w takim razie po zapłaceniu i pojawieniu się blokady stan konta się zmniejsza, a po zdjęciu blokady znowu zwiększa o tę sumę, a potem zostaje ona potrącona ? Bo w historii płatności wygląda to jakby płaciło się za coś 2 razy ( saldo jest zmniejszone ) Przykładowo kupione za 10zl rzeczy odejmują się od całego rachunku jako kwota blokady, po 7 dniach blokada się zwalnia, a po kolejnych 3 transakcja jest zaksięgowana. Czy to znaczy, że po wygaśnieciu blokady pięniądze wracają na konto, a potem dopiero "płacą" za usługę sprzed 11 dni? Aplikacja sprawia, że wygląda to jakby kwotazostała  potrącona podwójnie!

Proszę o szybką odpowiedz!

Odpowiedz
0 Lajków
1wip
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-08-2020
Wiadomość 13 z 16 (8 286 wyświetleń)

Re: Re.: BLOKADA NA RACHUNKU

@1wip Jak płacisz kartą, to terminal zakłada blokadę na koncie. Tym samym saldo dostępne pomniejsza się na Twoim koncie. Saldo bieżące pozostaje bez zmian. Jeśli sklep nie prześle w terminie obciążenia, to zdejmujemy blokadę, saldo dostępne zwiększa się o tę kwotę. Saldo bieżące nadal jest bez zmian. Gdy sklep przyśle potwierdzanie obciążenia konta, zmienia się i saldo bieżące i saldo dostępne. Mam nadzieję, że teraz już jest to bardziej zrozumiałe.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 14 z 16 (8 250 wyświetleń)

BLOKADA NA RACHUNKU

Omijać bank ING szerokim łukiem. Blokują kąta bez powodu. Zaznaczam że nie mam żadnej egzekucji ani nie przeprowadzam upadłości. Bank zablokował mi konta bez żadnego powodu i w żaden sposób mnie o tym nie poinformował. Konta mam zablokowane od dwóch tygodni. W oddziale banku nic nie wiedzą każą dzwonić na infolinię a na infolini to samo. Tylko każą składać reklamacje i na tym się kończy.

Więc radzę omijać szerokim łukiem ING.

Odpowiedz
0 Lajków
jozkar5103
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
4
17-03-2023
Wiadomość 15 z 16 (5 855 wyświetleń)

Re: BLOKADA NA RACHUNKU

Tutaj nie możemy wyjaśnić tej sprawy dla Ciebie, przykro mi Emotikon: Smutny Proszę, skontaktuj się z naszym specjalistą. To może być kontakt na czacie - specjaliści są dostępni dzisiaj do 22:00, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-24:00. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
801
173
04-09-2015
Wiadomość 16 z 16 (5 818 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kredyt hipoteczny na dom letniskowy

Na działce budowlanej stoi dom letniskowy. Dom powstał na działce ROD, jednak w latach 90tych prawo użytkowania zostało zmienione na prawo własności i dla działki została utworzona KW (nieczęsta sytua

...

12-05-2025
Re.: Aplikacja problem z założeniem konta

Przepraszamy za ten kłopot. Prosimy, spróbuj przeinstalować aplikację i uruchom telefon ponownie. Dodatkowo zaktualizuj przeglądarkę Google Chrome i Android WebView (w przypadku telefonu z systemem An

...

11-05-2025
Re.: Aplikacja nie wysyła powiadomień

Sprawdź, proszę, czy masz ustawione wszystkie potrzebne powiadomienia push. Możesz to zrobić w zakładce Ustawienia - Aplikacja mobilna - Powiadomienia na telefon. Jeśli, pomimo poprawnych ustawień, p...

10-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy