10-03-2016 19:46
11-03-2016 20:18
@dpawlowski Gdy używa się karty w sklepie lub w bankomacie obcym, blokujemy kwotę transakcji i czekamy na rozliczenie z tego miejsca do 11 dni kalendarzowych. Saldo wtedy pomniejsza się o kwotę płatności.
Informacje o zaksięgowanych transakcjach znajdują się w ING BankOnLine po wybraniu Historia. Natomiast informacje o transakcjach nierozliczonych są dostępne po wybraniu Historia -> Blokady na rachunku. To oznacza, że po rozliczeniu płatności transakcja znika z blokad a pojawia się w historii. Nie następuje wtedy drugie księgowanie.
08-08-2016 11:32
Bardzo irytujące. Ostatnio uległa uszkodzeniu moja karta ING. Próbowałem zapłacić za zakupy w znanym dyskoncie, 2x odmowa płatności. Po tej operacji ING zablokował 2x taką samą kwotę za zakupy za które zapłaciłem gotówką. Właśnie mija 11 dzień...mam nadzieję, że skończy się bez interwencji w placówce. Zastanawia mnie tylko kwestia, zaraz po nieudanych płatnościach skontaktowałem się telefonicznie z ING. Tam dokładnie widzieli, że są to płatności odrzucone i że uległa awari karta płatnicza - to po jaki grzyb skoro płatność odrzucona blokować środki...pomijam że środki x2
09-08-2016 08:49
Tak dla informacji, po 11 dniach środki zostały odblokowane. Dla osób które mają ostatnie środki na koncie może być sytuacja mało komfortowa jak bank przetrzymuje pieniądze prawie 2 tygodnie w próżni za transakcje odrzucone.
09-08-2016 11:48
@scakak Podczas dokonywania transakcji kartą tj. płatność w punkcie handlowo-usługowym, poprzez Internet lub wypłata gotówki w obcym bankomacie, na rachunku jest blokowana kwota na poczet jej rozliczenia. Blokada jest zakładana maksymalnie do 11 dni od dokonania transakcji. Aby bank mógł ściągnąć blokadę musi wypłynąć jej rozliczenie albo informacja, że transakcja nie została zrealizowana. Na jej podstawie transakcja jest rozliczona i udostępniona w historii albo środki zwrócimy na Twój rachunek.
09-08-2016 11:59
@DariuszK Jestem w pełni świadomy tej blokady i zasady jej funkcjonowania. Nadmieniłem jedynie, że niezrozumiałe dla mnie jest to, że obsługa telefoniczna ING dobrze wiedziała, że transakcja nie doszła do skutku (przyczyną było uszkodzenie karty) a mimo to blokada funkcjonowała ustalone 11dni. Skoro było wiadomo, że transakcja jest odrzucona to po co blokować środki? Niema tutaj logicznego uzasadnienia... Przykładem może być to, że próbowałem wybrać pieniądze tą kartą po nieudanej płatności w sklepie w bankomacie obcym i też dostałem informację o odrzuceniu transakcji. Środki zostały zablokowane i błyskawicznie odblokowane na koncie.... tutaj logika zadziałała. W przypadku płatności w sklepie już nie.
26-08-2017 00:31
26-08-2017 21:24
@grupatf Jeśli po 11 dniach kalendarzowych nie dostaniemy rozliczenia z danego punktu handlowo- usługowego to pieniądze automatycznie odblokujemy na koncie i są one dostępne dla klienta. W przypadku potwierdzenia płatności po tym czasie, jesteśmy zobowiązani do tego, aby przekazać pieniądze do odpowiedniego punktu. Sytuacja jest taka sama jak w przypadku innych banków.
Przekazałem sugestie do odpowiedniej jednostki naszego banku w sprawie rozliczania takich płatności. Ciężko powiedzieć czy wprowadzimy rozwiązanie blokujące rozliczenie płatności już odblokowanych pieniędzy na koncie (po 11 dniach kalendarzowych).
01-10-2017 21:39
02-10-2017 21:19
@Ania_C3 Skontaktuj się ze sprzedawcą, aby wyjaśnić tę sytuację. Zwolniliśmy blokadę, jednak sprzedawca może pobrać pieniądze z Twojego konta w późniejszym terminie.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |