11-12-2018 08:09
03-01-2019 12:09
Przepraszam, że tak długo czekałeś na naszą odpowiedź. Staraliśmy się sprawdzić przedstawiony przez Ciebie problem, natomiast bez analizy konkretnej sytuacji nie mamy takiej możliwości. Przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych, dlatego proszę Cię o kontakt z nami przez Moje ING, telefonicznie 32 357 00 62 lub z oddziałem. Wtedy na podstawie Twojego przypadku przeanalizujemy ten błąd.
21-02-2019 19:25
Witam
Czy funkcja paczka przelewów będzie dostępna również w bankowości elektronicznej dla klientów osobistych ????
22-02-2019 19:37
Paczki przelewów udostępniamy dla klientów korporacyjnych. Nie mamy informacji o planowanych zmianach w tej kwestii.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |