Re.: Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty
Ok, u mnie już działa
Może i Koledze pomogę: problem w tym, że app MojeING - jeśli wcześniej używałeś płatności mobilnych z tym samym urządzeniem - widzi to samo urządzenie jako inne urządzenie, a to stare wciąż jest wpisane jako aktywne. Wystarczy wejść w listę urządzeń i usunąć starszy wpis dot. tego samego urządzenia, a wtedy aktywacja na telefonie będzie znów możliwa. U mnie nazwa telefonu nie
Re.: Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty
U mnie to samo. Problemy zaczęły się po aktualizacji telefonu do Androida 13 - karta raz działała, a raz nie. Postanowiłem odłączyć kartę od telefonu zainstalowałem także ponownie aplikację Moje ING i niestety nie da się aktywować karty Visa w tym telefonie. Więc ewidentnie problem jest po stronie aplikacji Moje ING.
Re: Gdzie się podziały zmiany limitów na karcie..?!
Januszu, u mnie działa, może szukasz nie w tym miejscu?
Kolejność:
Moje Finanse -> w trzeciej kolumnie są Karty i płatności telefonem, wybierz kartę, Limity transakcyjne znajdziesz po prawej stronie - pomarańczowa czcionka, jak w załączniku.
Musiałeś przeinstalować aplikację, albo usunąłeś dane pamięci podręcznej w ustawieniach aplikacji. Pewnie nieświadomie... ale warto najpierw sprawdzić, zanim zaczniesz sączyć jad.
Funkcja przesyłania pliku pdf z potwierdzeniem przelewu z konta ROR w ING na konta zewnętrzne poprzez pocztę e-mail na wskazany adres byłaby mile widziana.
Jaki jest sens używania AndroidPay, skoro i tam mamy HCE? No chyba, że korzystacie z wirtualnych kart kilku banków i chcecie mieć wybór, którą płacisz..
Mam co jakiś czas ten sam błąd. Wg mnie aplikacja się po prostu zawiesza, ponieważ wystarczy wymusić jej zamknięcie w ustawieniach aplikacji i uruchomić ponownie - wtedy działa jakby nigdy nic....
Re.: Płatność zbliżeniowa tylko po odblokowaniu telefonu
Wg mnie to kwestia kilku dodatkowych linijek kodu, proszę skonsultować sprawę z działem IT, bo informatyk w mojej firmie twierdzi, że SIĘ DA. Nie mam powodu, żeby mu nie wierzyć....
Re.: Płatność zbliżeniowa tylko po odblokowaniu telefonu
Witam,
Cieszę się, że nie tylka ja widzę tu problem :-)
Telefon LG G5 - identyczna sytuacja, włączony AOD - płatność jak zbliżakiem, czyli wg mnie niebezpiecznie - powiedzmy, że zostawię telefon na chwilę w biurze - ktoś podejdzie z terminalem mobilnym i skasuje mnie kilka razy po 50 zł.
Zróbcie coś z tym! Zależało mi ogromnie na HCE, właśnie ze względu na poprawę bezpieczeństwa, a tu widzę, guzik z
Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"
Nie wiem. Miałem ten sam komunikat co Wy: "Nie można pobrać danych". Odinstalowałem NFC Pass, starą aplikację ING Mobile i zaznaczyłem, że "nie jestem rezydentem USA" - u mnie zadziałało.
Z tego co wiem, nie płatności Visa NFC nie sumują się z płatnościami zwykłą kartą VISA i Zbliżakiem. Chyba tylko kwestia tego, że ING w ramach "promocji" nie pobiera tych 7 PLN. Tak czy siak, karta nie jest już w ofercie ING, a wkrótce kończy mi się umowa w Orange, a w obecnej sytuacji nie wykluczam zmiany operatora :-)
Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"
Moi Drodzy, ponieważ MasterCard to karta amerykańska, system MojeING wymaga wypełnienia - zgodnie z amerykańskim prawem - oświadczenia: Rezydencja podatkowa w Stanach Zjednoczonych Ameryki (FATCA). Znajdziecie je po zalogowanie w MojeING:
Dane i Ustawienia / Dane / Edytuj Dane / Rezydencja podatkowa w Stanach Zjednoczonych Ameryki (FATCA) / Zmień
następnie wybieramy jedną z dwóch opcji i zatwierdzam